אא

חברות התעופה הישראליות לפספורטניוז: אלה היעדים המובילים של הישראלים הקיץ

עדיין לא הזמנתם חופשת קיץ מעבר לים? חברות התעופה הישראליות מדווחות על תפוסות גבוהות מאוד בטיסות, אך עדיין נותרו מקומות. לאיזה יעדים הביקושים גבוהים? לאיזה יעדים עוד יש סיכוי למצוא מקום? ובאיזה ימים הכי פחות עמוס בנתב"ג?

מטוס בעמדת המראה. צילום: shutterstock מטוס בעמדת המראה. צילום: shutterstock
עם ישראל טס הקיץ, ובהמוניו. הביקושים העזים, ששוברים את כל תחזיות הפוסט קורונה, מייצרים עומסים כבדים בנמל התעופה בן גוריון שמתקשה לעמוד בקצב המסחרר נוכח המחסור החמור בעובדים. היום (ב') צפויים לעבור בנמל 77,074 נוסעים ונוסעות, מחר (ג') מספר העוברים ושבים בבית הנתיבות ירד ל-71,323 נוסעים, ביום רביעי מספרם יעמוד על 68,991 וביום חמישי המספר יזנק לכ-78 אלף נוסעים ונוסעות. לעומת זאת, בשישי שבת הנחשבים לימים חלשים, המספר ירד לכ-40 אלף נוסעים ביום. נכון להיום, היעדים המובילים, על פי רשות שדות התעופה, הם טורקיה אליה מתוכננות להמריא 28 טיסות, אחריה, חביבת התייר הישראלי - יוון שאליה מתוכננות להמריא היום 27 טיסות. מיד אחריה, ארה"ב עם 17 טיסות הלוך ו-16 טיסות חזור. הבאה בתור, ארץ המגף - איטליה אליה ימריאו היום 11 טיסות וישובו ממנה 14 טיסות. חמישית, גרמניה אליה ימריאו היום 13 טיסות ומספר זהה של טיסות חוזרות ממנה לנתב"ג. פנינו לחברות התעופה הישראליות כדי לברר את תמונת המצב אצלן:

אל על

חברת התעופה המובילה בהיקף פעילות בנתב"ג, שהצליחה אתמול (א') לחתום על הסכם קיבוצי משמעותי עם טייסיה הצפוי לשפר ולייצב משמעותית את לוח הטיסות, הטיסה בחודש יוני האחרון 383,951 נוסעים ונוסעות מנתב"ג לנכר ובחזרה. מספר זה, מן הסתם יזנק משמעותית החודש (יולי) ובחודש הבא (אוגוסט). היום הכי פחות עמוס באל על (המראות ונחיתות): יום שלישי. (אל על לא טסה בשבתות). היעדים המובילים נכון להיום באל על: ניו יורק, לונדון, פריז, אמסטרדם ורומא. יעדים עם זמינות לקידום הזמנות חדשות ביולי: מרוקו, גרמניה (ברלין, מינכן פרנקפורט), טביליסי ושווייץ (ציריך ז'נבה). יעדים עם זמינות לקידום הזמנות חדשות באוגוסט: מרוקו, גרמניה ושווייץ.
מגזין של פספורט על ארה"במגזין של פספורט על ארה"ב
מספר 1 באל על: ניו יורק. צילום: shutterstock
רומארומא
גם רומא מבוקשת. המדרגות הספרדיות ברומא. צילום: 123rf

ארקיע

חברת התעופה, שהטיסה בחודש החולף 63,337 נוסעים ונוסעות, מדווחת על תפוסה כמעט מלאה בטיסותיה ועל ביקושי שיא. היעדים המובילים נכון להיום בארקיע: כרתים, רודוס, שארם א-שייח', רומא וברצלונה. היום הכי פחות עמוס בארקיע (המראות ונחיתות): ימים שישי-שבת. יעדים עם זמינות לקידום הזמנות חדשות ביולי ובאוגוסט: רומא, פראג, רודוס, כרתים, לרנקה, שארם א שייח', פריז, בלגרד, אתונה ובאטומי. תמר גרזון, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל: "קיימים עומסים בנמלי התעופה בארץ ובעולם כפי שרואים, אך עם זאת עדיין התנועה זורמת. ניתן לצמצם את ההמתנה אם רוצים לטוס בימים פחות עמוסים, בעיקר בשישי שבת. מה שאנו רואים בערוצי התקשורת השונים, הם בעיקר 'פיקים' ולאורך שעות היום יש עומס אבל זורם. כמובן, שבימי שישי שבת העומסים פחות חזקים כי לא כל חברות התעופה טסות בימים הללו. בחודשים יולי אוגוסט אנו רואים ביקושים גבוהים לנופש בטן גב, כאשר רודוס בראש ואחריה כרתים. עבור הקהל הישראלי החופשה אולטימטיבית היא חופים, אטרקציות מלונות טובים וכמובן לא נשכח את המטבח היווני הטעים. לכן, זה לא היה מפתיע שגם שארם הפכה ליעד פופולרי מאוד, בקרב זוגות ומשפחות, הקלאבים המפנקים עם פארקי המים והכל כלול ברמה גבוהה ביותר, בהחלט נותנים מענה למשפחות שרוצות לטוס קרוב וליהנות מכל האטרקציות שיש ליעד זה להציע. גם רומא וברצלונה נכנסות הקיץ לרשימה זו. שתי בירות אירופאיות קלאסיות שכל אחת מתהדרת באתרי תיירות שכדאי לבקר בהם בפעם השנייה והשלישית, מזג אוויר נח, אוכל ססגוני ומשובח ומרכזי קניות מהיפים באירופה". כרתים. צילום רחפן: אור בן יהודה
חופשה בשארם א שייח'חופשה בשארם א שייח'
יעד חדש הקיץ עם טיסות ישירות - שארם א שייח'. צילום: shutterstock

ישראייר

חברת התיירות והתעופה שבשליטת איש העסקים רמי לוי, הטיסה בחודש החולף 79,853 נוסעים ונוסעות ואף היא מדווחת על תפוסות כמעט מלאות בטיסות החברה. היעדים המובילים נכון להיום בישראייר: רודוס, מונטנגרו, קורפו, בטומי ושארם א-שייח'. היום הכי פחות עמוס בישראייר (המראות ונחיתות): יום שישי. (ישראייר לא טסה בשבת). יעדים עם זמינות לקידום הזמנות חדשות ביולי: נותרו מקומות רק בחלק מהיעדים במגוון תאריכים. יעדים עם זמינות לקידום הזמנות חדשות באוגוסט: מילאנו, מדריד, קלן, ברלין ואתונה. הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: "היעדים המבוקשים ביותר בחודשים יולי-אוגוסט הם בעיקר לחופשות משפחתיות. לאור הגידול בביקושים ישראייר הוסיפה טיסות למילאנו במחיר החל מ-370 דולר לאדם, לקלן שבגרמניה במחיר של החל מ-460 דולר לאדם ולמדריד שבספרד במחיר של החל מ-525 דולר לנוסע. טיסות אלו מתווספות לטיסות וחבילות הנופש של שאר יעדי ישראייר".
רודוסרודוס
רודוס. צילום: 123rf מבוקשת גם. מונטנגרו. צילום: Shutterstock הקליקו כאן וגלו מה יש לראות ולעשות במונטנגרו. ספוילר: הרבה מאוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: