אא

לקראת ההנפקה בבורסה: ישראייר צופה רווח גולמי של 2.5-4.5 מיליון דולר באפריל-מאי

ישראייר גרופ מדווחת כי חברת הבת ישראייר מכרה במאי האחרון בהיקף של 20.2 מיליון דולר, עלייה של 134% בהשוואה למאי 2019. "התאוששות ישראייר באה לידי ביטוי במכירות בהיקף לכל הפחות דומה אם לא גבוה מהיקף המכירות כפי שהיו טרום פרוץ נגיף הקורונה"

הבורסה לניירות ערך בתל אביב. צילום: shutterstock הבורסה לניירות ערך בתל אביב. צילום: shutterstock
לקראת ההנפקה בבורסה לניירות ערך בת"א, שאמורה להתבצע ביום חמישי השבוע, ישראייר גרופ פרסמה היום (שני) תוצאות צפויות של חברת הבת ישראייר. עפ"י הדיווח, ישראייר מכרה בחודש אפריל בהיקף של 22.9 מיליון דולר, עלייה של 138% בהשוואה לאפריל 2019, ובחודש מאי מכרה בהיקף של 20.2 מיליון דולר, עלייה של 134% בהשוואה למאי 2019. החברה צופה כי בגין החודשים אפריל-מאי תרשום רווח גולמי של 2.5-4.5 מיליון דולר, רווח תפעולי במספרים דומים ורווח נקי של בין 0.5-2 מיליון דולר. כמו כן, מציינת החברה, כי ישראייר רשמה בחודשים אפריל-מאי הכנסות מגידור דלק בסך של כ-2.8 מיליון שיירשמו כתרומה לרווח התפעולי ויקטינו את הוצאות הדלק.
נתח שוק של כ-4% לישראייר במאי בנתב"גנתח שוק של כ-4% לישראייר במאי בנתב"ג
רווח נקי של בין 0.5-2 מיליון דולר. צילום: ספיר פרץ עוד מציינים בישראייר כי חלה השפעה של התחזקות שער הדולר, שנכון לחתימת הדו"ח הרבעוני היה 3.356 שקל שער יציג, התחזקות של כ-5.67% ביחס לשערו היציג ליום 31 במרץ 2022. זאת ועוד, החברה צפויה לרשום הכנסות מימון משמעותיות בגין שיערוך הלוואות בערבות המדינה הצפויות להשפיע על תוצאות הרבעון השני לשנת 2022, במסגרת סעיף הוצאות המימון, נטו. עוד מציינים בדיווח כי "התאוששות ישראייר באה לידי ביטוי במכירות בהיקף לכל הפחות דומה אם לא גבוה מהיקף המכירות כפי שהיו טרום פרוץ נגיף הקורונה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: