אא

הערכה: אל על תחזור לטוס באמצע אוגוסט

חברת התעופה המושבתת כליל ככל הנראה תחדש את טיסותיה באמצע חודש אוגוסט בהמשך ישיר לכוונת משרד הבריאות לאפשר לישראלים לטוס למדינות ירוקות ללא חובת בידוד בחזור

אל על. צילום: דני שדה אל על. צילום: דני שדה

חברת אל על המושבתת עשויה ככל הנראה לחדש את טיסותיה במחצית חודש אוגוסט, זאת בהמשך ישיר לכוונת המדינה לאפשר לישראלים לטוס למדינות ירוקות ללא חובת בידוד בחזור. השבוע היה זה פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, שהכריז על כוונה זו בוועדה לביקורת המדינה. “מי שיחזור ממדינה ירוקה לא יצטרך שבועיים בידוד. נקודה. זה דורש התארגנות ושינוי של הצווים וגם של גורמים אחרים וזה לא משהו יכול להיות מחר בבוקר, אבל מבחינתנו אנחנו נעשה את כל המאמצים”, אמר פרופ' גרוטו בוועדה.

נזכיר כי אל על שביצעה במהלך משבר הקורונה טיסות חילוץ ומטען, קיבלה החלטה גורפת לדומם מנועים לאחר שטייסי החברה החלו לשבש ולהשבית טיסות במסגרת מאבקם בתכנית ההתייעלות שהחברה ביקשה ליישם בסקטור הטייסים. הסכם שבסופו של דבר נחתם בין הנהלת אל על וההסתדרות בשמם של הטייסים וללא נוכחותם. כעת, לקראת חידוש הטיסות המסתמן למדינות ירוקות, אל על תפעל לחדש את פעילותה. לשוב ללוח הטיסות עם טיסות ליעדים מבוקשים/ירוקים ולהתחיל להזרים כסף לקופתה הריקה. הטייסים מצידם, כך אומרים גורמים בסביבתם, לא ישביתו טיסות אם וכאשר אלה יחודשו. לחץ נוסף ירד מהחברה כאשר הכנסת והממשלה צפויות לאשר בשינוי חקיקה מהיר את מועד ההחזר הכספי ללקוחות בגין טיסות שבוטלו מ-14 באוגוסט ל-1 באוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: