אא

Virgin Atlantic: יואב וייס מונה למנהל הפעילות של החברה בישראל

וייס מצטרף לחברת התעופה עם ניסיון של למעלה משני עשורים במגוון תפקידים ניהוליים בתחום התעופה, מרביתם בחברת אל על. בתפקידו האחרון ניהל את פעילות החברה באיטליה, אסיה ואוקאיניה

יואב ווייס. צילום עצמי יואב ווייס. צילום עצמי

פרסום ראשון: חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק מינתה את יואב וייס למנהל הפעילות של החברה בישראל.

וייס ייכנס לתפקידו ב- 20.7. וייס מצטרף לוירג'ין אטלנטיק עם ניסיון של למעלה משני עשורים במגוון תפקידים ניהוליים בתחום התעופה, מרביתם בחברת אל על, כשבתפקידו האחרון ניהל את פעילות החברה באיטליה, אסיה ואוקאיניה. בשנה האחרונה כיהן וכסמנכ"ל לקוחות בקופ"ח מאוחדת באזור ירושלים.

ליזל גריק, מנהלת אזור אפריקה ודרום אסיה בוירג'ין אטלנטיק, אמרה על המינוי: "אנו שמחים על הצטרפותו של יואב וייס לצוות שלנו בישראל. מהיכרותי הקצרה עימו אין לי כל ספק שהוא יביא עימו לתפקיד תשוקה, אנרגיה ושפע של ניסיון. אני מצפה לעבוד עימו בשיתוף פעולה הדוק ולהוביל את הצוות שלנו בישראל לשיאים חדשים בפעילות".  

גם עופר ריינהרדט, מנכ"ל APG Israel חברת בת של ממן אוויאיישן, ברך על המינוי ואמר: "יואב מביא עימו ניסיון של למעלה משני עשורים בעולם התעופה והתיירות. אין לנו כל ספק כי הוא האיש הנכון להוביל את אסטרטגית הצמיחה של קו התעופה שמפעילה וירג'ין אטלנטיק מישראל ויסייע לנו לבסס את מעמדה כחברת התעופה האהובה על הנוסע הישראלי". וירג'ין אטלנטיק מפעילה את הקו בין ת"א ללונדון במתכונת יומית באמצעות מטוסי בואינג B787-900 Dreamliner.

עופר ריינהרדטעופר ריינהרדט
עופר ריינהרדט וליזל גאריקה. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמנהלים בתנועהוירג'ין אטלנטיקעופר ריינהרדטממן תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: