אא

ח"כ מיקי לוי: "מתווה פתיחת השמיים מצומצם וחסר מעוף"

ח"כ לוי דורש מיו"ר הוועדה לענייני קורונה בכנסת לכנס דיון דחוף על המתווה לפתיחת השמיים. "חברות תעופה לפני קריסה ונראה שמתווה פתיחת השמיים נועד להרגיע את הביקורת ולהוריד סוגיה זו מסדר יומה של הוועדה"

ח"כ מיקי לוי. צילום: כנסת ישראל ח"כ מיקי לוי. צילום: כנסת ישראל

ח"כ מיקי לוי ("יש עתיד") פנה ליו"ר הוועדה המיוחדת לעניין נגיף הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון, בבקשה לקיים דיון נוסף בוועדה על המתווה לפתיחת השמיים.

ח"כ לוי כותב בין השאר לח"כ שאשא-ביטון, "לצערנו, מגפת הקורונה פגעה באופן קשה בפעילות במשק וכמעט בכל ענף התעסוקה ובכלל זה גם בענף התיירות הנכנסת והיוצאת, עם סגירת השמיים. בחודשים האחרונות דנו מספר פעמים בוועדה בראשותך בצורך לקידום מתווה לפתיחת השמיים – והחזרתן של חברות התעופה לפעילות, שפעילותן מהווה מנוע תעסוקה למאות אלפי אנשים, עשרות אלפים מהם רק בחברות התעופה. אומנם, הצלחנו להביא לפתיחת שמיים אבל היא אינה משמעותית, מוגבלת מאוד וככל שחולפים הימים נראה יותר ויותר שקידום המתווה המצומצם הזה וחסר המעוף נועד על מנת להרגיע את הביקורת ולהוריד סוגיה זו מסדר יומה של הכנסת והועדה".

עוד כותב ח"כ לוי, "מצוקתו של הענף על כל ענפיו, לרבות מצבן של חברות התעופה ונותני השירותים של תיירות החוץ והפנים, עדיין בשיאה והם עדיין לפני קריסה כללית. על כן יש לקיים שוב דיון בוועדה בראשותך בדחיפות, על מנת שנוכל להעלות את הבעיות והקשיים מהמתווה הקיים שגובש מול כלל גורמי הממשלה הרלוונטיים וכן, כדי שנוכל להעלות את הצורך בהרחבת המתווה, בדומה למה שנעשה עם ענף זה בשאר מדינות העולם ולעמוד על כך שהדבר ייעשה".

ועדת הקורונהועדת הקורונה
נקראת לכנס דיון דחוף. יפעת שאשא ביטון, יו"ר הוועדה המיוחדת לעניין קורונה. צילום מסך מדיון הוועדה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםועדת הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: