אא

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות לטייסי אל על: "הוועד שלכם הלך עם ראש בקיר. הביא אתכם לתהום"

בסרטון וידיאו אומר אבי אדרי לטייסי אל על כי בכוונתו לערוך בחירות לבחירת ועד חדש לטייסי החברה מיד אחרי פסח. "לא יכול להיות שהבעלים החדשים מסוכסכים עם הוועד. ההנהלה החדשה מסוכסכת איתם ובתי הדין לשיטת הטייסים טועים. כולם טועים, משהו פה לא הגיוני"

אבי אדרי, יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות אבי אדרי, יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות
"אני לא אוהב את הוואקום שנוצר, שאין ייצוג אותנטי מקרב הטייסים. אני אפעל לאחר החג לבחירות דמוקרטיות שתבחרו את הנציגים שלכם לוועד העובדים", כך אמר בסרטון וידיאו אבי אדרי, יו"ר עובדי התחבורה בהסתדרות לטייסי אל על. אדרי מתח ביקורת חריפה כלפי התנהלות ועד טייסי אל על הנוכחי, שכזכור מלא מכיר בהסכם התייעלות עליו חתמה ההסתדרות עם הנהלת אל על בשמם של הטייסים ושלא בהסכמת הוועד - הסכם שבית הדין לעבודה קבע כי הוא תקף. הטייסים בתגובה עזבו להסתדרות הלאומית. נזכיר כי באחרונה ועדת המשמעת של ההסתדרות הדיחה את ועד טייסי אל על אך זה המשיך להתנהל כרגיל.  "אותו ארגון עובדים שמבחינתי ומבחינת החוק לא יכולים להיות ארגון יציג. אני מבקש דבר אחד תכבדו את החוק, זאת הפסיקה, אנחנו ממשיכים להיות ארגון העובדים היציג", אמר אדרי בסרטון.
טייסי אל על ערערו לביה"ד הארצי לעבודהטייסי אל על ערערו לביה"ד הארצי לעבודה
טייסי אל על בקוקפיט של הדרימליינר. צילום: ספיר פרץ זילברמן עוד לדבריו, "אתם יכולים לבחור את מי שרוצים שייצג אתכם ברמה האישית, ברמה הקבוצתית ההסתדרות היא מייצגת את כלל עובדי אל על. אתם צריכים לשבת עם עצמכם למה הגענו עד היום. הוועד הקודם לקח אתכם לסיבוב". לדברי אדרי, "בית הדין האזורי לעבודה שם נקבעו החלטות שיפוטיות נגד אצ"א, החלטות שהוועד הזה ניתק את צינור החמצן לחברה, זו החלטה שיפוטית. נאמר שם שהיו שביתות פראיות, נאמר שם שאנחנו כהסתדרות ייצגנו אתכם ייצוג הולם, החלטות שיפוטיות צריך לכבד. אך הוועד הזה לא הסתפק בכך והלך לארצי. בארצי עונה הנשיאה לוועד, חבר'ה תחברו להסתדרות, תעבדו ביחד, אולי תתקנו את ההסכם. אותו וועד יוצא מהפסקה בדיון ומודיע שהוא לא רוצה להגיע לשום פשרה אלא מבקש פסק דין. עוד פסק דין על התנהגות הוועד כמו בפסק דין האזורי". אדרי ממשיך ומתאר, "הוועד הזה פשוט הלך עם ראש בקיר. לא יכול להיות שהבעלים הנוכחיים מסוכסכים איתם, ההנהלה הנוכחית מסוכסכים, ההסתדרות מסוכסכים ובתי הדין לשיטת הוועד טועים. כולם טועים, משהו פה לא הגיוני". עוד אומר אדרי לטייסי אל על, "אני מתפלא על הציבור של אצ"א שלא אומר, 'חבר'ה בואו נעצור, נחשב מסלול מחדש'. לבחור ועד עובדים חדש, לא הוועד הנוכחי שהביא אתכם לתהום, תהום שמעולם אצ"א לא הגיעו אליה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםהסתדרות העובדיםטייסי אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: