אא

הערכות בשוק ההון: ישראייר תונפק לקראת סוף החודש בכ-250-350 מיליון שקל

בעלת השליטה בחברת התעופה - ששינתה את שמה מ-בי.ג'י.איי השקעות לישראייר גרופ - סיימה כמעט את כל ההכנות הנדרשות לקראת הנפקתה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. המטרה: להנפיק במהלך החודש הנוכחי - מאי

ישראייר. צילום: סיון פרג' ישראייר. צילום: סיון פרג'
חברת ישראייר השלימה כמעט את כל הנדרש לקראת הנפקתה המתוכננת בבורסה לניירות ערך בת"א. בכוונת ישראייר לבצע את ההנפקה עד סוף החודש הנוכחי, מאי. הערכה בשוק ההון שההנפקה תתבצע לפי שווי שוק של 250-350 מיליון שקל. לא מכבר, חברת בי.ג'י.איי השקעות, בעלת השליטה בישראייר, שינתה רשמית את שמה מ-בי.ג'י.איי השקעות בע"מ לישראייר גרופ בע"מ. בהחלטתה לשנות את שמה, ציינה החברה כי "הדירקטוריון רשאי להנפיק מניות וניירות ערך אחרים, המירים או ניתנים למימוש למניות, עד גבול הון המניות הרשום של החברה. לעניין זה יראו ניירות ערך המירים הניתנים להמרה או למימוש במניות כאילו הומרו או מומשו במועד ההנפקה. מבלי לגרוע מכלליות האמור, יהיה הדירקטוריון רשאי להנפיק את המניות וניירות הערך האחרים, להעניק זכויות ברירה לרכישתם לרבות אופציות או להקנותם בדרך אחרת". כפי שפרסמנו באגרת מיוחדת לעובדי החברה, כתב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר על התהליכים שעברה החברה וגם חשף את התכניות העתידיות השקה בקרוב של מועדון הלקוחות של ישראייר, התקדמות במיזם המלונאי. כל זה מלמד על כך שהחברה למעשה ערוכה ומוכנה לקראת הנפקתה. "אחרי שנתיים מאתגרות, בהן עסקנו, בהתאמות, בשינויים, בהישרדות… האביב הגיע", כתב סירקיס. "אחרי הצמצומים בשנתיים האחרונות... קלטנו לצי המטוסים שלנו, מטוס איירבוס חמישי, תגברנו את הצי בשישה מטוסים חכורים ובנינו את פסח העמוס ביותר בתולדות ישראייר. ביצענו בהצלחה כ-35 טיסות ביום אחד. היקף הפעילות שלנו גדול בכ-50% בהשוואה לפסח 2019".
רמי לוי בעלי ישראייררמי לוי בעלי ישראייר
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ורמי לוי, בעלי השליטה בישראייר. צילום: שמוליק סביש, ישראייר עוד הוסיף וציין סירקיס, "קדמו לאירועים משמחים אלו שורה של תהליכים אותם השלמנו בחודשים האחרונים. • השבנו מטוס קטן מדגם ATR ואנו בשלבים אחרונים לקליטת מטוס איירבוס שישי. • סיימנו את הליכי הרה-ארגון בחברה. תום תקופת החל"ת וקליטת ארבע מנהלים בכירים בתפקידי מפתח. • הטמענו מערכת לניהול התחזוקה, החלפנו ספק תחזוקה ושיפצנו באופן יסודי, בהשקעה של מיליוני דולרים, 2 מטוסי ATR ושני מטוסי איירבוס. • קלטנו מערכת לניהול תשואת המכירות, הטמענו תהליכי קידום מכירות מוצרים נלווים והחלנו בתהליך שדרוג עמוק ויסודי של אתר המכירות שלנו. • שדרגנו בהצלחה את מערכת ניהול תנועת המטוסים שלנו וניהול צוותי האוויר". זאת ועוד ציין מנכ"ל ישראייר באגרת כי "החלנו בהליכי בניית מועדון הלקוחות שלנו, אותו נשיק לקראת הקיץ. קידמנו את תהליכי השותפות בנדל"ן המלונאי באופן ישיר ובאמצעות החברות הבנות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירבורסה לניירות ערך בתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: