אא

יש מחליפה: הילה הרמולין רונן סמנכ"לית השיווק והמכירות החדשה של ישראייר

מי שעבדה בעבר באל על כמנהלת המסחר האלקטרוני, מועדון הנוסע המתמיד, סגנית ראש אגף השיווק וניהלה אף את האסטרטגיה והשיווק של בנק הפועלים מחליפה את גיל סתיו. סירקיס: ״מברכים על הצטרפותה של הילה הרמולין רונן לצוות הניהול הבכיר של ישראייר״

הילה הרמולין רונן סמנכ”לית השיווק והמכירות של ישראייר. צילום: עידו וכטל וסיון פרג' הילה הרמולין רונן סמנכ”לית השיווק והמכירות של ישראייר. צילום: עידו וכטל וסיון פרג'

הילה הרמולין רונן, מונתה לסמנכ"לית השיווק ומכירות של חברת ישראייר ותחליף את גיל סתיו בתפקידו, החל מנובמבר 2021. כזכור, סתיו עובר לשמש כמנכ"ל חברת בלנדר ישראל. הרמולין רונן (48) מילאה עד כה שורת תפקידים בכירים בעולמות הפיננסיים, התעופה, והתקשורת. בעלת תואר שני MBA במנהל עסקים ותואר ראשון BA במלונאות ותיירות ביה"ס לניהול, אוניברסיטת בן גוריון, נשואה+ 3. הרמולין רונן, החלה את דרכה המקצועית בחברת אל על, שם עבדה כ- 15 שנה, ובתפקידיה האחרונים שימשה כסגנית ראש אגף שיווק, מנהלת מועדון הנוסע המתמיד ומנהלת המסחר האלקטרוני. לאחר מכן עברה לבנק הפועלים וניהלה במשך כ- 8 שנים, את השיווק והאסטרטגיה של הבנק, הובילה בין היתר את מהלך העסקים הקטנים בבנק, תכניות הנאמנות של הבנק וכרטיסי האשראי והייתה שותפה להקמת אפליקציית ביט.

לאחר מכן שימשה כראש אגף Partner Finance בחברת התקשורת פרטנר. בשנה האחרונה שימשה כיועצת לחברות מובילות במשק בתחום תכניות הנאמנות, ארנקים דיגיטליים, אסטרטגיה, שיווק, פיתוח עסקי ודיגיטל ללקוחות וכרטיסי אשראי. אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר מסר בתגובה: "אנו מברכים על הצטרפותה של הילה הרמולין רונן לצוות הניהול הבכיר של ישראייר. 

להילה, ניסיון רב שנים בעולמות האסטרטגיה, השיווק, תכניות הנאמנות והארנקים הדיגיטליים. יכולותיה אלו יסייעו לסינרגיה עם רשת הקמעונאות של רמי לוי ויחזקו המהלכים האסטרטגיים אותם מתכננת ומובילה חברת ישראייר".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירמנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: