אא

כץ: "התחרות תוזיל את המחירים לתאילנד"

כך אמר הערב שר התחבורה באירוע השקת קו הטיסות הישיר של ארקיע מנתב"ג לבנגקוק. ניר דגן, מנכ"ל ארקיע: "ארקיע מאפשרת להגיע ליעדים רחוקים במחירים ללא תקדים במחלקות עסקים ותיירים"

מימין לשמאל: דב קלמן מימין לשמאל: דב קלמן
טיסת הבכורה של ארקיע מנתב"ג לבנגקוק, בירת תאילנד, תמריא הלילה בחצות. בטקס השקת הקו אמר שר התחבורה, ישראל כץ: "תאילנד היא אחד היעדים המועדפים כיום על הנוסעים הישראלים והצטרפותה של ארקיע כמוביל נקוב בקו, מרחיבה את התחרות בשוק התעופה ותוזיל את המחירים לצרכן. הסכם השמיים הפתוחים הינו אחד המהפכות הצרכניות החברתיות הגדולות של השנים האחרונות, ממנה מרוויח הציבור בישראל". עוד הוסיף כץ בטקס: "כאשר יזמתי את מהלך פתיחת השמיים, חשבתי בדיוק על צעדים מהסוג הזה".
  ניר דגן, מנכ״ל קבוצת ארקיע אמר בטקס: "ארקיע גדלה, מוסיפה מטוסים ומרחיבה את היצע יעדי החופש לישראלים בטיסות ישירות וזולות המאפשרות להגיע ליעדים רחוקים במחירים ללא תקדים במחלקות עסקים ותיירים". עוד אמר כי "שר התחבורה, משרדו ורשות התעופה האזרחית פועלים במרץ לשינוי ושיפור הסכמי תעופה היסטוריים בין מדינות כדי לאפשר לארקיע להיכנס ליעדים שהיו מוגבלים עד כה, כך קרה בקו לתאילנד וכך יהיה ביעדים נוספים. ארקיע מוכרת יעדי חופש אטרקטיביים ואקזוטיים לקהל הישראלי, חבילות מפנקות והכל בטיסה ישירה וזולה". דגן הוסיף: "בכל מקום שיפתחו לנו את הדלת, אנחנו נטוס ונגדיל את התחרות. התחרות טובה לכולנו".
בלטו בחוסר נוכחותם: נציגי רת"א, אשר היו מתוכננים להגיע. הקו החדש של ארקיע לבנגקוק שמתחיל לפעול הלילה בחצות יפעל במתכונת של 2 טיסות שבועיות במחירים של החל מ-349 דולר לאדם לכיוון במחלקת תיירים והחל מ-999 דולר לכיוון במחלקת עסקים. התדירות בקו תעלה ל-3 טיסות שבועיות החל מחודש ספטמבר. הטיסות מופעלות במטוס בואינג 767-300 רחב גוף חכור. נקש וישראל כ"ץ   בואינג 767 של ארקיע לתאילנד. צילום: יחצ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: