אא

כ-750 אלף חיסונים עושים את דרכם מבריסל לישראל בטיסת אל על

משלוח חיסוני קורונה של חברת התרופות פייזר עושה את דרכו בטיסת אל על מבריסל לנתב"ג. רה"מ, בנימין נתניהו, ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, יקבלו את המשלוח בנמל שצפוי לנחות בשעה 16:00

משלוח ראשון של חיסוני קורונה מגיע לנתב"ג. צילום מסך משידור חי שהועבר מלשכת רה"מ משלוח ראשון של חיסוני קורונה מגיע לנתב"ג. צילום מסך משידור חי שהועבר מלשכת רה"מ

היום (א') בשעות אחה"צ (בסביבות השעה 16:00) צפוי לנחות מטוס אל על ועל סיפונו משלוח של כ-750 אלף חיסוני קורונה בטיסה ישירה מבריסל.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, צפויים לקבל את המטוס בבן גוריון כפי שנהגו עם המשלוח הגדול הראשון.

ב-9 בדצמבר הגיע המשלוח הראשון של חיסוני פייזר לישראל. נתניהו שהגיע למקום אמר, "אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלה וזהו אחד הרגעים המרגשים ביותר שעבדתי עליו קשה מאוד. חודשים ארוכים עם שר הבריאות ואנשי משרדו כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה והנה כאן אתם רואים את המלגזה שמורידה את החיסונים הראשונים. נביא לכאן מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל. אנחנו ביום חג גדול למדינת ישראל. רואים את סוף. צריך עדיין לשמור על הכללים אבל הסוף נראה בעין”. עוד אמר, “אני מתכוון להיות הראשון שיתחסן כדי לשמש דוגמא. אנחנו רואים את האור בקצה המגפה”.

עד כה חוסנו בישראל למעלה ממיליון וחצי בני אדם. על פי ההערכה, התחסנו כ-72% מבני ה-60 ומעלה בישראל, כ-81% מבני 70-79 וכ-76% בקרב בני 80 ומעלה.

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, שקיבל הבוקר את החיסון השני אמר, "אני נרגש היום. אנחנו בעיצומו של מבצע חיסונים גדול ומוצלח ותחילתו של החיסון השני. אני שמח על ההיענות הציבורית, וקורא לאוכלוסיות היעד להמשיך ולהתחסן. במקביל, אני מזכיר, שעדיין יש לשמור על כל ההנחיות למען הבריאות של כולנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםחיסון לקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: