אא

ניחוח של חוף וגינונים של מסעדת יוקרה: ״לולה מרטין״, מסעדת הדגים ופירות הים שאסור לכם להחמיץ!

המסעדה המפתיעה באיזור התעשייה של הרצליה, מבית מסעדת ״ג׳קו מאכלי ים״ המיתולוגית, מגישה דגים ופירות ים ברמה יוצאת דופן, מכבדת את חומרי הגלם ומידי פעם נותנת להם קיק בדיוק איפה שצריך וזה, גבירותיי ורבותיי, הסוד למסעדת דגים מוצלחת

מסעדת לולה מרטין. צילום: בת-שי עוז מסעדת לולה מרטין. צילום: בת-שי עוז

משום מה כשאני יוצאת מתל אביב לאכול, כחלק מהיותי תל אביבית עילאית ומתנשאת, אני תמיד מנמיכה מעט את הציפיות הקולינריות שלי. למה? לא ברור. אבל אני חייבת להעיד בלב שלם ש״לולה מרטין״ התעלתה על מסעדות דגים ופירות ים רבות שיצא לי לאכול בהן בעיר הגדולה. המסעדה, מבית מסעדת ״ג׳קו מאכלי ים״ המיתולוגית ובהובלת המסעדן אפי אלאלוף (בנו של ג׳קו), נמצאת באיזור התעשייה של הרצליה ומגישה דגים ופירות ים היישר מהים לצלחת וברמה יוצאת דופן. השולחנות ברחבה החיצונית של המסעדה שהיו ערוכים למשעי עם מפות לבנות מגוהצות, כבר זיכו את לולה מרטין בשלל נקודות אצלי בלב. למרות הוויב האירופאי הקסום בחוץ, נכנסו פנימה - בכל זאת עדיין מדובר בחום יולי-אוגוסט (עם כל הכבוד). שלא תתבלבלו, המסעדה יפיפיה גם מבפנים, אדג׳ית ומרווחת בצבעים של מעמקי הים.

מסעדת לולה מרטיןמסעדת לולה מרטין
מסעדת לולה מרטין. צילום: בת-שי עוז את הערב פתחנו עם מנת סביצ׳ה בר ים מטריפה. מנה מרעננת, מדוייקת ומפנקת, בעיקר ביחס למחיר (48 שקלים). בשלב הזה הבנתי כי במטבח המסעדה יודעים לתת במה לדג הטרי ופשוט לעטוף אותו בעשבי תיבול שיחמיאו לו ולא יאפילו עליו. המשכנו עם מנת זרוע תמנון על הפלנצ׳ה בליווי פטה, שמן זית, צ׳ילי ושום. אמרו לנו שאנחנו חייבים לנסות אותה ולמרות שהשילוב בין תמנון לגבינה הרתיע אותי בהתחלה, נוכחתי לגלות שמדובר במנה מעולה ומפתיעה. לשתי אלו הצטרפה מנת הקוקי סאן ז׳אק שכל כך שמחתי לראות בתפריט! אין הרבה מסעדות בארץ שמגישות סקאלופס ואין ספק שזו אחת המנות המוצלחות ביותר בתפריט שלדעתי אסור לוותר עליה (59 שקלים).
קוקי סאן ז׳אק, לולה מרטיןקוקי סאן ז׳אק, לולה מרטין
קוקי סאן ז׳אק, לולה מרטין. צילום: בת-שי עוז
זרוע תמנון על הפלנצ׳הזרוע תמנון על הפלנצ׳ה
זרוע תמנון על הפלנצ׳ה. צילום: בת-שי עוז לעיקרית נהננו ממנה נדיבה במיוחד של שרימפס טריים מוקפצים בשום, חמאה ויין לבן (79 שקלים) ובתכלס, איך אפשר לטעות עם השילוש הקדוש הזה? מנה פשוטה ונהדרת. גולת הכותרת לעיקרית הייתה מנת דג לברק שלם על הגריל, שהיה עשוי באופן מושלם, עם ניחוחות של גחלים ובשר רך להחריד (94 שקלים).
שרימפס בחמאה שום ויין, לולה מרטיןשרימפס בחמאה שום ויין, לולה מרטין
שרימפס בחמאה שום ויין, לולה מרטין. צילום: בת-שי עוז אחרי שכבר חשבנו שלא נוכל להכיל עוד פירור, הגיעו לשולחן זוג מנצח של קינוחים. עוגת שוקולד נמסיס חמה, שוקולדית במיוחד, יחד עם קראק פאי מושחת. מרקם הקראק פאי היה מעט יותר נוזלי מקראק פאי רגיל והזכיר לי יותר מילוי של פסטל דה נאטה (קינוח פורטוגלי פופולרי), שלגמרי עשה את העבודה וחוסל כליל.
עוגת שוקולד נמסיס וקראק פאי, לולה מרטיןעוגת שוקולד נמסיס וקראק פאי, לולה מרטין
עוגת שוקולד נמסיס וקראק פאי, לולה מרטין. צילום: בת-שי עוז כל התענוג הזה הזה היה מלווה ביין שאבלי נהדר בהמלצת המסעדה ולאורך כל הארוחה השירות היה אישי ויוצא מן הכלל. אפי הבעלים מסתובב בין השולחנות, דואג שכל אחד מהאורחים נהנה ואי אפשר לפספס את האהבה שלו לים ולאירוח מדהים. ״לולה מרטין״ ממוקמת במעוז בנייני ההייטק של הרצליה פיתוח. מלבד דינר באמת מושלם, מדובר באופציה נהדרת לארוחה עסקית במהלך היום. משמאל לכניסת המסעדה נמצאת אפילו עמדת דלפק חיצונית, למכירה של פיש אנד צ׳יפס ומנות דגים On the go של המסעדה, במחירים נוחים לכל כיס. כתובת: אבא אבן 10, הרצליה שעות פעילות: א’ – ה’ 23:00 – 12:00, ו׳ – 00:00 – 12:00, שבת - 23:00 – 12:00

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LOLA MARTIN לולה מרטין (@lolamartinrest)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםPassFoodNews בארץpassfoodnews

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: