אא

מז״ט: ITA חברת התעופה האיטלקית החדשה המריאה

"היום הוא היום הראשון בסיפור שטרם נכתב״, אמר אלפרדו אלטווילה, נשיא חברת התעופה האיטלקית הלאומית החדשה, שירשה את מקומה של אליטליה שהפסיקה את פעילותה ביום חמישי האחרון. טיסת הבכורה המריאה אתמול משדה״ת במילאנו בשעה 6.27

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Italia Trasporto Aereo – ITA – יצאה אתמול (שישי ה-15.10) לדרך. החברה מחליפה את חברת אליטליה שהפסיקה לפעול ביום חמישי האחרון לאחר כ-75 שנה.

הטיסה הראשונה של החברה החדשה, AZ1637 המריאה אתמול (שישי) ה-15.10 בשעה 6.27 משדה״ת לינאטה שבמילאנו לשדה״ת בעיר בארי שבאיטליה.

במסגרת המבנה מחדש השתלטה על חלק מנכסי אליטליה תוך סיום פעילותה ופעילות תחזוקת הקרקע שלה, ויתור על הסלוטים שלה בשדות התעופה וצמצום צי המטוסים שלה לכ-50 מטוסים.

ITA תחל לטוס ישיר מת"א לרומא כאמור החל מ-16 באוקטובר. החל מ-4 בנובמבר תחל להפעיל טיסות המשך מרומא לארה"ב. תפעיל טיסות ישירות לרומא פיומיצ'ינו משדות התעופה ניו יורק JFK, מיאמי, בוסטון ולוס אנג'לס וכן, מניו יורק JFK לשדה התעופה מלפנסה שבמילאנו. הטיסה הראשונה לטווח ארוך של ITA היא טיסת רומא פיומיצ'ינו - ניו יורק JFK החל מ-4 בנובמבר 2021 בתדירות של 6 טיסות בשבוע. בתחילת דצמבר תדירות הטיסות תעלה ל-10 טיסות שבועיות ובמהלך חופשת חג המולד, החל מ-20 בדצמבר ועד 9 בינואר, התדירות תעלה ל-14 טיסות שבועיות.

כאמור, רומא פיומיצ'ינו הוא מרכז הבינלאומי העיקרי שלה, כאשר מילאן לינאטה יהיה נמל התעופה השני של החברה הלאומית החדשה של איטליה. התוכנית העסקית של החברה כוללת תחילה 44 קווים בשנת 2021 ל-44 יעדים שונים, בעיקר בירות אירופיות אחרות, כולל פריז, לונדון, אמסטרדם ובריסל. עד שנת 2022 החברה תרחיב את מספר הקווים ל-58 עם 74 יעדים.

סוכנות הידיעות הלאומית של איטליה, ANSA, הציגה לאחרונה את המאפיינים המרכזיים של חברת התעופה הלאומית החדשה, ואת תוכניותיה לעתיד. נמלי הבית: פיומיצ'ינו רומא ולינאטה מילאנו. צי המטוסים: החברה תתחיל עם 52 מטוסים, והצי יגדל ל-78 מטוסים ב-2022 עם מטוסים חדשים מ'הדור החדש'. בשנת 2025 הצי יגדל ל-105 מטוסים, כולל 81 מטוסי 'הדור החדש' (77% מהצי). מצבת העובדים: עם תחילת הפעילות לחברה יהיו 2,750-2,950 עובדים, ומספר העובדים יגדל ל-5,550-5,700 עם השלמת תוכנית ההתרחבות ב-2025. קווים ויעדים: החברה תתחיל בטיסות ל-44 יעדים ו-59 קווים ותרחיב פעילות ל-74 יעדים ו-89 קווים ב-2025. החברה תפעיל טיסות לכל היעדים האירופים המרכזיים ורשת רחבה של טיסות פנים באיטליה. בלוח החורף הקרוב תתחיל להפעיל גם טיסות ליעדים ארוכי טווח: ניו יורק – מרומא וממילאנו, טוקיו-האנדה, בוסטון ומיאמי – מרומא, ובלוח הקיץ 2022 תוסיף קווים גם ל: סאו פאולו, בואנוס איירס, וושינגטון ולוס אנג'לס. נשיא: אלפרדו אלטווילה מנכ"ל: פאביו לאצריני, כיהן כמנכ"ל אליטליה בשנים האחרונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםחדשות עולמיותITA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: