אא

"על שעתיים הפגנה הם קוראים לזה מחאה? מה שאנחנו עשינו הם לא מתקרבים ולא יעשו"

כך מגיב פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה לטענות עובדי חברות התעופה הישראליות - אל על, ישראייר וארקיע - שהפגינו בשבוע שעבר בנתב"ג ולא זכו לתמיכת עובדי הרשות: "עובדי הרשות צריכים להתבייש. זה מאבק גם על הפרנסה שלהם"

הפגנת עובדי אל על בנתב״ג במחאה על פיטורי מאות עובדים נוספים.  צילום: ועד עובדי אל על הפגנת עובדי אל על בנתב״ג במחאה על פיטורי מאות עובדים נוספים. צילום: ועד עובדי אל על
עובדי חברות התעופה הישראליות VS עובדי רשות שדות התעופה (רש"ת). בסביבת חברות התעופה הישראליות מביעים כעס גדול כלפי עובדי רש"ת המיוצגים בוועד עובדים חזק. עובדי חברות התעופה הישראליות ציפו מעובדי רשות שדות התעופה להשתתף ולתמוך בהם בהפגנה שקיימו ביום חמישי האחרון בנמל התעופה בן גוריון במחאה על חוסר התייחסות הממשלה לתעופה הישראלית. הפגינו עובדי אל על, ישראייר וארקיע, אך אף נציגות של עובדי רשות שדות התעופה. בסביבת אל על, ישראייר וארקיע תוהים: "להיכן נעלמו עובדי רשות שדות התעופה? מדוע לא הגיעו להפגנה? הרי מדובר במאבק גם על הפרנסה שלהם, איך הם לא באו לתמוך בנו? הם צריכים להתבייש". הגורמים סבורים כי עובדי רש"ת הגיעו להסכמות לפיהן עד תחילת חודש ספטמבר הם צריכים לשמור על שקט תעשייתי ואז המדינה תדאג לפצות את העובדים שרבים מהם עדיין שוהים בחל"ת. הנחת העבודה הייתה שבתקופה זו השדה כבר ישוב לפעילות מאסיבית יותר, אולם זה, כמובן, לא מה שקורה בפועל. פנחס עידן, יו"ר רשות שדות התעופה מסר בתגובה לטענות: "אף אחד לא הבטיח שום מענקים. על שעתיים הפגנה הם קוראים לזה מחאה? מה שאנחנו עשינו בפעולות שלנו בזמנו הם לא מתקרבים ולא יעשו". עוד אומר עידן, "כעת ההסתדרות רוצה להכריז סכסוך עבודה ושיעבור הזמן של הצינון שמאפשר מאז הכרזת הסכסוך, אנחנו נוכל לתמוך. אנחנו ערכנו פעולות מחאה יותר מכולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירארקיעיו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: