אא

התחלה חדשה: איתן כתרי מקים מחלקת שייט בחברת ג'נסיס

כתרי, שנקלע בעקבות משבר הקורונה לקשיים כלכליים, ניסה את מזלו בעסקים אחרים נכשל ונאלץ לעבוד כשליח ולבקש עזרה כספית מהציבור, חוזר לתחום שהוא אוהב: ג'נסיס מקימה את GENESIS CRUISE - מחלקת שייט בשותפות עם כתרי וקובי בורנשטיין

איתן כתרי, בעלי חברת אאוטלט קרוז איתן כתרי, בעלי חברת אאוטלט קרוז
איש התיירות הוותיק, איתן כתרי, שנקלע בעקבות משבר הקורונה לקשיים כלכליים, ניסה את מזלו בעסקים אחרים, נאלץ לעבוד כשליח וביקש מהציבור עזרה כספית, חוזר כעת לתחום שהוא אוהב. חברת ג'נסיס, שממשיכה להתרחב, מקימה בשותפות עם כתרי וקובי בורנשטיין את GENESIS CRUISE - מחלקת שייט שתנוהל במשותף על ידי כתרי ובורנשטיין ואיתן.

אחד הענפים הראשונים להיפגע אנושות ממגפת הקורונה הוא ענף הקרוזים. כתרי, הבעלים של חברת “קרוז אאוטלט”, הוא אחד הנפגעים מהמשבר הכלכלי בעתיו נאלץ להקפיא את פעילות החברה למעט מתן שירות ללקוחות שמבטלים ומבקשים החזר כספי. כתרי שיתף בווידוי מרגש בפייסבוק את מצבו הכלכלי העגום.

GENESIS CRUISE תשווק מגוון אפשרויות להזמנות שיט בלבד, חבילות הכוללות שייט, טיסה והעברה. כמו כן תשווק טיולים מאורגנים הכוללים גם סיורים במקומות העגינה. בכוונת החברה להתרחב ולהציע גם שייט נהרות וכן שייט גולטים ביעדים כמו קרואטיה יוון ועוד. בימים אלו מכשירים מנהלי החברה את סוכני הבית שייתנו שירות ללקוחות ולסוכנים שיבצעו הזמנות באמצעותם. כמו כן להדריך ולכוון כל סוכן נסיעות שיוכל למכור שייט בקלות. זאב הורן, מבעלי החברה ויו"ר הקבוצה: "אנו מברכים את איתן וקובי שהצטרפו אלינו – אנשי שייט מהמעלה הראשונה עם ניסיון רב ואנשי שירות למופת. אני בטוח שהם ינווטו יחד מגשר הפיקוד ויפתחו את ג'נסיס טורס בצורה מקצועית ונכונה וטובה – מאחל להם ולנו בהצלחה רבה".
זאב הורן: "ג'נסיס תהפוך לאחת מחברות התיירות הגדולות בישראל"זאב הורן: "ג'נסיס תהפוך לאחת מחברות התיירות הגדולות בישראל"
זאב הורן. צילום באדיבות קבוצת הורן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםסוכני נסיעותמבזקיםאיתן כתריג'נסיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: