אא

מלון "חוף נחשולים" ייפתח ביום א' הקרוב: מבטיח "על האש" עד החדר

מלון חוף נחשולים הממוקם על קו החוף בצמוד לשמורת הטבע דור, ייפתח ביום ראשון הקרוב. במלון, המתאים עצמו לרוח התקופה, לא תוגש ארוחת בוקר בחדר האוכל אך כן יוצע לאורחים לקחת לחדר "על האש". כמה יעלה לכם לילה במלון?

מלון חוף נחשולים. צילום: אסף פינצ'וק מלון חוף נחשולים. צילום: אסף פינצ'וק
ביום ראשון הקרוב ייפתח לאורחים מלון חוף נחשולים הממוקם על קו החוף בצמוד לשמורת הטבע דור. במלון מדגישים כי יארח בהתאם לרוח התקופה ב-114 חדרים מתוך 152 חדריו (אגף חדרי "נופש כפרי" לא ייפתח בשלב זה). בין היתר, לא תוגש ארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון אך כן יתאפשר לאורחים ליהנות מ"על האש" לארוחת צהריים וערב עד החדר.
ייפתח בשבוע הבא: מלון חוף נחשוליםייפתח בשבוע הבא: מלון חוף נחשולים
רק 114 חדרים מתוך 152 ייפתחו. סוויטה במלון חוף נחשולים. צילום: אסף פינצ'וק עוד אומרים במלון "חוף נחשולים" כי מחירי החופשה יורדים למזמינים היום בכ-20% בממוצע ממחירי המחירון הקבועים של המלון. אחרי ה-20% הנחה, חדר במלון יעלה החל מ-552 שקל לזוג ללילה בחדר רגיל ועד 1,080 שקל ללילה בסוויטה עם בריכה קטנה פרטית. במלון מדגישים כי ניתן לבטל את ההזמנה בכל עת ללא דמי ביטול וללא התחייבות.
ייפתח בשבוע הבא: מלון חוף נחשוליםייפתח בשבוע הבא: מלון חוף נחשולים
החל מ-1,080 שקל ללילה בסוויטה עם בריכה פרטית. אגף הסוויטות החדש במלון חוף נחשולים. ספיר פרץ זילברמן המלון נפתח במסגרת החלטת הממשלה לאפשר החל מיום ראשון הקרוב (ה-3 במאי), לצימרים ומלונות עם חדרים צמודי קרקע לפתוח, בשלב ראשון, בלי מזון וג'קוזי ובכפוף ל"תו הסגול" המכתיב את הדרישות שעל התיירנים לקיים על מנת לעמוד בתנאי הפתיחה. על פי החלטת ממשלה, החזרה לפעילות תעשה בכפוף לאי-החמרה בתחלואה עד ל-3 במאי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון חוף נחשולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: