אא

מלון Ink: חוויה אורבנית בעיר הגדולה

במרכז תל אביב, בשקט בשקט, צמח לו מלון בוטיק מלא בסטייל. מלון Ink, הוא פרי האהבה של מיטב מוחות האירוח המובילים בתל אביב. כאן תמצאו את החופשה האורבנית המושלמת לצד פינוקים, בריכה וספא בלב העיר הכי תוססת שיש

הבריכה המהממת שעל גג המלון. צילום: בת-שי עוז הבריכה המהממת שעל גג המלון. צילום: בת-שי עוז

בכתובת ההסטורית בה שוכן מלון Ink, עמדה במקור ספריה ציבורית וחנות ספרים ביידיש, שהוקמה בשנות החמישים. האדריכל יואב מסר, שאב השראה מההיסטוריה של הלוקיישן ועיצב את חזית המלון, כך שהיא דומה לערימת ספרים כבדים שנערמו זה על זה, יש יותר מקסים מזה? כל כך הרבה רפרנסים למקורות ההיסטוריים של המקום פזורים ברחבי המלון, החל ממספרי החדרים אשר כתובים על בקבוקי דיו, אוסף בקבוקי הדיו וינטג׳ בלובי, רישומי העיר תל אביב במחברות ממוסגרות לאורך המסדרונות וכמובן קלידי מכונת הכתיבה מעל בר המסעדה של המלון, פרי מוחו של המעצב אריאל צוקרמן. רמת הירידה לפרטים מטריפה אותי בקטע טוב ואין משהו מרגש יותר מלדעת שמאחורי כל האסתטיקה המשגעת הזו עומד גם סיפור קסום.

לובי המלוןלובי המלון
לובי המלון. צילום: בת-שי עוז
בקבוקי הדיו למספור החדרים. צילום: בת-שי עוזבקבוקי הדיו למספור החדרים. צילום: בת-שי עוז
אמנות בחדר. צילום: בת-שי עוזאמנות בחדר. צילום: בת-שי עוז

אז אחרי שסיימתי להשתפך על עיצוב והיסטוריה (מה לעשות? זו החנונית חובבת הלייף סטייל שבי) אספר לכם קצת למה מלון Ink הוא הבחירה המושלמת ל-getaway המושלם במרכז. המיקום מדוייק לגמרי - רבע שעה הליכה מהים ומנווה צדק, עשר דקות מהסנטר, שנייה משינקין ועם זאת עדיין שקט ופסטורלי עד כמה שניתן בלב תל אביב. אבל תכל'ס, מי צריך את כל זה כשאפשר לרבוץ כל היום בבריכה שעל הגג, כשכל מה שמרחיק ביניכם לבין הקוקטייל הבא שלכם הוא הודעת וואטסאפ?

הבר קוד לסריקה להתנהלות בוואסטפ מול המלון. צילום: בת-שי עוזהבר קוד לסריקה להתנהלות בוואסטפ מול המלון. צילום: בת-שי עוז
מה זה אומר אתם שואלים?

ההתנהלות מול המלון כזו חדשנית, נטולת מיילים ומוקדים טלפוניים מיושנים ואת הכל ניתן להזמין ולברר דרך הוואטסאפ של המלון. החל מהעברת התו הירוק לקבלה באמצעות שליחת תמונה בוואטסאפ באופן הפשוט ביותר, רום סרוויס בלחיצת Send ועד להזמנת קוקטייל לבריכה באמצעות סריקת הברקוד בתפריט.

הבריכה המהממת שעל גג המלון. צילום: בת-שי עוזהבריכה המהממת שעל גג המלון. צילום: בת-שי עוז
כל המתקנים והמערכות במלון ידידותיים לסביבה על מנת לחסוך בחשמל ובמים, לצד מוצרי נקיון אקולוגיים. גם שיק, גם שמירה על כדור הארץ, שירותי ספא, חדר כושר ועוד.52 חדרי אירוח (שש קטגוריות של חדרים) מהממים, נקיים, מלאים באור טבעי, מפנקים ועם המון סטייל. כל החדרים מאובזרים היטב בכל הנדרש ומעבר - מכונת אספרסו, מסך 49 אינץ׳, מוצרי רחצה אקולוגיים שווים ומיטת קינג סייז שהייתה נוחה להחריד - עוד סיבה שאתם חייבים לעצמכם לילה פה. 
החדר. צילום: בת-שי עוזהחדר. צילום: בת-שי עוז
חדר אמבטיה. צילום: בת-שי עוזחדר אמבטיה. צילום: בת-שי עוז
מכונת נספרסו ופינוקים בחדר. צילום: בת-שי עוזמכונת נספרסו ופינוקים בחדר. צילום: בת-שי עוז

על המסעדה האסיאתית המעולה של המלון, מסעדת סאן יאנג, ארחיב בכתבה נפרדת. אבל אציין שכל ההמולה וההתלהבות סביבה מוצדקות לגמרי. היא תואמת את האווירה היוקרתית של המלון, וחוץ מאוכל באמת מעולה, לא יכולתי להתעלם מחווית שירות כל כך גבוהה ונעימה, שעשתה חשק לחזור שוב ולא רק בגלל האוכל.
סאן יאנג. צילום: בת-שי עוזסאן יאנג. צילום: בת-שי עוז
מסעדת סאן יאנג במלון Ink. צילום: בת-שי עוזמסעדת סאן יאנג במלון Ink. צילום: בת-שי עוז
ארוחת הבוקר מהממת ומוגשת לאורחי המלון בחלל המסעדה בשעות הבוקר. לא תמצאו כאן בופה, אלא תפריט ממנו תוכלו לבחור את ארוחת הבוקר שלכם, שתגיע יחד עם סלסלת לחמים חמימים, מאפים, שלל ממרחים, חמאה וכמובן סלט. אנחנו נהנינו מטוסט אבוקדו מעולה עם טוויסט של ביצה מגוררת מעל, ואגס בנדיקט שהוגשו על לחם בריוש ממכר עם סלמון מעושן שהיה נפלא.
ארוחת בוקר במלון Ink. צילום: בת-שי עוזארוחת בוקר במלון Ink. צילום: בת-שי עוז
אגס בנדיקט מושלם לארוחת בוקר. צילום: בת-שי עוזאגס בנדיקט מושלם לארוחת בוקר. צילום: בת-שי עוז
לסיכום, אם מתחשק לכם חופשה אורבנית, שמשלבת פינוק ורביצה לצד הנאה מכל מה שיש לתת אביב להציע במיקום מושלם, מלון Ink הוא המלון עבורכם, תודו לי אחר כך.

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ink Hotel Tel-Aviv (@inkhoteltlv)

הכותבת היתה אורחת מלון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםתל אביבpassfoodnews

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: