אא

מנכ"ל ישראייר: "מקבלים מאות פניות ביום מישראלים המבקשים לחזור לארץ"

בעמדת המתנה: ביטול טיסות החילוץ של ישראייר דרך שדה"ת פרנקפורט שבגרמניה עד להקמת ועדת חריגים, הוביל למתקפה טלפונית במשרדי ישראייר. מנכ"ל החברה: "אלפי ישראלים רוצים לדעת מה קורה אבל אנחנו לא יכולים לתת להם תשובות"

מטוס ישראייר. צילום: ספיר פרץ מטוס ישראייר. צילום: ספיר פרץ
חברת ישראייר שאמורה הייתה להפעיל בימים אלה טיסות חילוץ של ישראלים שנתקעו בחו"ל דרך שדה התעופה בפרנקפורט שבגרמניה, מוצפת במאות פניות של ישראלים המבקשים לשוב ארצה. על פי ההערכה, אלפי ישראלים תקועים בחו"ל ללא מענה. לאחר שזכתה במכרז רת"א (רשות התעופה האזרחי) להפעלת טיסות חילוץ, הספיקה ישראייר להוציא שתי טיסות חילוץ בלבד עד שהן הופסקו עד להקמת ועדת חריגים למבקשים להיכנס לישראל בימים אלו. טיסות חילוץ שהייתה אמורה להוציא השבוע: טיסה מספר 275 וטיסה 276, בוטלו כאמור עד להסדרת ועדת החריגים לנכנסים לישראל. על פי ההערכות, הוועדה תוקם ככל הנראה לקראת סוף השבוע. אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר לפספורטניוז: "אנחנו מקבלים פניות לאורך כל היממה. מתקפה טלפונית. אלפי ישראלים שרוצים לדעת מה קורה אבל אנחנו לא יכולים לתת להם תשובות כי אנחנו מחכים בעצמנו לראות מתי יחדשו את טיסות החילוץ".
מנכ"ל ישראייר: "מצפה שכל ענף התעופה יצטרף למאבק לפתיחת השמיים למקרים הומניטריים"מנכ"ל ישראייר: "מצפה שכל ענף התעופה יצטרף למאבק לפתיחת השמיים למקרים הומניטריים"
בעמדת המתנה. אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירטיסות חילוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: