אא

נינג'ה סטייל: מתחם אקסטרים חדש בכפר המכביה

חברת "סוויט אקטיב" ומלון "כפר המכביה" השיקו מתחם אקסטרים חדש בשטח של 1,200 מ"ר בכפר המכביה ברמת גן שפתוח גם לאורחים שאינם לנים במלון. מה הוא מציע וכמה עולה כניסה?

השיקו מתחם אקסטרים בכפר המכביה. מימין: אריק זהבי, יו"ר כפר המכביה, דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה וברק צור, מבעלי סוויט אקטיב. צילום: יחצ מלון כפר ה השיקו מתחם אקסטרים בכפר המכביה. מימין: אריק זהבי, יו"ר כפר המכביה, דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה וברק צור, מבעלי סוויט אקטיב. צילום: יחצ מלון כפר ה
חברת "סוויט אקטיב" ומלון כפר המכביה השיקו מתחם אקסטרים חדש לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ. המתחם משתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר וכולל שני מתחמים: לילדים מעל גיל 4 ובני נוער ולמבוגרים עם 8 מסלולי מכשולי קפיצה, טיפוס, סולמות וקירות גובה.
כפר המכביהכפר המכביה
מתחם אקסטרים במלון כפר המכביה. צילום: יחצ מלון
מלון כפר המכביהמלון כפר המכביה
מתחם אקסטרים במלון כפר המכביה. צילום: יחצ מלון דרור מורד, מנכ"ל "כפר מכביה" מסר כי "מתחם האקסטרים מהווה ציון משמעותי להפיכת מועדון כפר מכביה למוביל בישראל בספורט מקצועי ועממי ומיועד גם לאנשים פרטיים וגם לחברות עסקיות. אני שמח על השותפות גם עם ברק צור מבעלי חברת 'סוויט אקטיב', שיהפוך את המתחם שעומד בתקינה של התו הסגול למתחם מקצועי ברמה הגבוה ביותר בארץ". עוד לדבריו, מתחם האקסטרים מצטרף למגוון פעילות ספורט של מלון כפר המכביה הכולל 5 בריכות שחייה, מכון כושר, 12 מגרשי טניס, 3 מגרשי כדורסל וכ-80 דונם של דשא לפעילות ספורטיבית. המתחם פתוח גם למבקרים שאינם לנים במלון תמורת 65 שקל לאדם ו-55 שקל לאורחי המלון ולחברי מועדון הכושר.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון כפר המכביהנופשים בישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: