אא

נתניהו: "עובדים על טיסות ישירות מעל סעודיה מת"א לדובאי"

זמן קצר לאחר שהתבשרנו על הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות, בישר היום (ב') רה"מ, בנימין נתניהו, בסיור שערך בנתב"ג על הכוונה לפתוח קו טיסות ישירות מת"א לדובאי/אבו דאבי מעל סעודיה. "זו טיסה קצרה של 3 שעות, בערך כמו לרומא"

רה"מ בנימין נתניהו בנתב"ג. צילום: סיון פרג' רה"מ בנימין נתניהו בנתב"ג. צילום: סיון פרג'
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר היום (ב') בנמל התעופה בן גוריון יחד עם שרת התחבורה, מירי רגב. בסיור בישר נתניהו על הכוונה לפתוח קו טיסות ישירות בין ישראל ואיחוד האמירויות, עימה מתגבש הסכם שלום היסטורי. "אנחנו עובדים עכשיו על לאפשר טיסות ישירות מעל סעודיה בין ת"א לדובאי ולאבו דאבי. זו טיסה קצרה מאוד של 3 שעות, בערך כמו לרומא", אמר נתניהו. עוד אמר, "זה ישנה את התעופה והכלכלה הישראלית בהיקף אדיר של תיירות לשני הצדדים ובהיקף ענק של השקעות לשני הצדדים. האמרטים מאוד מעוניינים בהשקעות מסיביות בטכנולוגיה ובייבוא של מוצרים זולים. יש שם מרכזי סחר חופשי מהגדולים ומהיעילים ביותר בעולם. זה יועיל מאוד את המחירים לישראלים". עוד אמר, "זו זריקת מרץ לכלכלה הישראלית שתיטיב עם כל אזרח ואזרח. אני מעריך שנגיע להסכם שיאפשר טיסות ישירות בין ת"א לדובאי וזה פותח את כל שוק התיירות והתעופה של ישראל וגם את ההשקעות בהיקפים שלא ידענו. אז יש ברכות גם בזמן קורונה. נמשיך לעבוד למען אזרחי ישראל ולמען העסקים בישראל".
בנימין נתניהובנימין נתניהו
מירי רגב, שרת התחבורה אמרה, "כשאמרו שנפתח את השמיים לגלגלו. אמרו הנה עוד הבטחה של רה"מ ושרת התחבורה והנה התבשרנו על 5,000 נוסעים שיצאו מהשדה הזה ל-3 היעדים שאישרנו בולגריה, קרואטיה ולחלקים מסוימים ביוון. שוחחתי אתמול עם שר החוץ לפתוח עוד יעדים. ישראלים מבקשים לצאת גם לקפריסין ולגיאורגיה".
בנימין נתניהובנימין נתניהו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב"גבנימין נתניהודובאיפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: