אא

"פסגת הנגב" ההיסטורית מתארחת בקדמא. איזה פיצוי הוצע לישראלים שהזמינו חופשה במלון?

מלון קדמא של רשת ישרוטל, שהיה אמור להיות בתפוסה של כ-80% אתמול (שבת) והיום (ראשון), קיבל ביום ה' האחרון פנייה/בקשה ממשרד החוץ לארח את הפסגה החשובה. ישרוטל הציעה מגוון אפשרויות חלופיות לאורחים שהיו אמורים להתארח בימים האלה במלון. מהם?

חדר היין של מלון קדמא, צילום: אסף פינצ׳וק חדר היין של מלון קדמא, צילום: אסף פינצ׳וק
"פסגת הנגב" ההיסטורית - בהשתתפות שרי חוץ של 6 מדינות: ישראל, ארה"ב, מצרים, איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו - תיפתח הערב (א') במלון קדמא בשדה בוקר שבנגב. המארגנים ביקשו לקיים את הפסגה במלון החדש יחסית של רשת מלונות ישרוטל באווירה לא פורמלית, בסגנון פסגת קמפ-דיווד. אלא, שהמלון, שהיה אמור להיות בתפוסה של כ-80% אתמול (שבת) והיום (ראשון), קיבל פנייה/בקשה ממשרד החוץ ביום חמישי האחרון לארח את הפסגה החשובה. ישרוטל שנענתה לבקשת משרד החוץ, נדרשה למצוא חלופות לאורחים שהזמינו כאמור חופשה במלון.
ישרוטלישרוטל
מלון קדמא של רשת ישרוטל. צילום: יח"צ ישרוטל מישרוטל נמסר כי "מיד כשהוחלט שרשת ישרוטל תארח את פסגת הנגב בקדמא, המלון נערך לתת מענה חלופי לאורחים שהזמינו חדרים לשבת ולראשון. לאורחים בשבת הוצע לעבור למלון בראשית היוקרתי יותר או לכל מלון אחר ברשת ללא תוספת תשלום או לחלופין לדחות את חופשתם לתאריך אחר". עוד נמסר בישרוטל: "היום (ראשון) המלון היה אמור להיות בתפוסה של 80% ולכן קבוצה אחת של 70 חדרים הועברה למלון נבו בים המלח. חלק מהאורחים עברו למלון פונדק רמון ומחר יחזרו לקדמא וחלק קטן מהאורחים עברו למלון בראשית ללא תוספת תשלום. בנוסף, קבוצת תיירים שהייתה אמורה להתארח במלון קדמא היום הועברה למלון אוריינט ירושלים. רשת ישרוטל מודה לכל האורחים שנאלצו לשנות את חופשתם על שיתוף הפעולה וההבנה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות ישרוטלמלון קדמא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: