אא

פריז שיק אנד שואו

מה עוד לא נכתב על בירת צרפת שיש בה הכל. ואם בכל זאת עוד לא ביקרתם בעיר הכי שיקית באירופה, אז בחרנו לכם 5 מקומות שינעימו את זמנכם בעיר שביקור בה תמיד הוא חוויה בלתי נשכחת

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

"הו שאנז אליזה" .... לפי מילות השיר המתנגנות של ג'ו דאסן על השדרה הכי יוקרתית בפריז, אז כן באמת "הוווו" לשדרה ולעיר הכי שיקית באירופה כולה.

פריז הרומנטית של הסתיו עם עלי השלכת המתעופפים לכל עבר, פריז למשפחות עם אטרקציות מפורסמות וכמובן פריז של הופעות, ולא רק קבארט אלא גם הופעות של אומנים בינלאומיים מהשורה הראשונה.

בחרנו לכם 5 מקומות שינעימו את זמנכם בעיר האורות, שביקור בה תמיד הוא חוויה בלתי נשכחת.

גני לוקסנבורג

פריז שופעת בפארקים וגנים יפים, אחד הפופולאריים על ידי המקומיים, מפורסמים, אומנים ומשוררים הם גני לוקסנבורג, הממוקמים ברובע השישי הלא הוא סאן ז'רמיין השיקי, שם גם מאד מומלץ ללון. בעונת הסתיו העצים נשירים מה שמשרה אווירה רומנטית משהו. מה תמצאו שם? מעבר לרוגע ושלווה? 230 דונם של שבילים, פרחים, מדשאות, ארמון עתיק המכניס אותכם לנבכי ההיסטוריה, בריכת נוי, פסלים, משחקי שולחן, מגרשי ספורט ועוד. אי של שקט מהמולת העיר.

גני לוקסמברג, פריז. צילום: shutterstockגני לוקסמברג, פריז. צילום: shutterstock

מגדל אייפל

אין ביקור שלם בפריז ללא ביקור במגדל אייפל, גם אם אתם לא עולים אליו, מומלץ להתארגן על מצרכים ממעדניה מקומית, יין טוב, שמיכת פיקניק ושבו במדשאות למרגלות המגדל, הסמל של העיר פריז. לרומנטיקנים מבניכם, בשעות החשכה, המגדל ינצנץ עבורכם למשך 5 דקות בכל שעה עגולה. ולמי שבוחר לעלות לאייפל ולצפות ביופייה של העיר מגובה רב, מומלץ לרכוש כרטיסים כחודש ואף יותר לפני הביקור באתר הרשמי של המגדל.

מוזיאון הלובר

אחד ממוזאוני האומנות הנחשבים בעולם כולו, גן עדן לשוחרי האומנות, ולמעריצי מונה ליזה של דה וינצ'י. המוזיאון ענקי וכדאי לתכנו ביקור במקום מראש כדי שלא תלכו לאיבוד. לאלה שלא מבקרים במוזיאון, מומלץ להגיע למתחם שמעליו לצפות בפירמידת הזכוכית, לצלם את עצמכם בתמונות אשליה ולשבת ליד המזרקות עם איזה קרואסון טרי ביד ולהוקיר את הרגע הקסום הזה שרק בפריז אפשר להרגיש.

מוזיאון הלובר, פריז. צילום: shutterstockמוזיאון הלובר, פריז. צילום: shutterstock

דיסנילנד פריז

המקום בו המבוגרים יכולים לחזור שוב לילדות, למשפחות עם ילדים ואפילו לזוגות אוהבים. אין כמו להיכנס לעולם האגדות של דיסני, למתקנים המושקעים, לתהלוכות הססגוניות, לתחפושות ולהופעות. ממרכז פריז יש רכבת ישירה לפארק -כ- 40 דקות נסיעה, את כרטיסי הכניסה מומלץ לרכוש מראש באתר הרשמי של הפארק, ולמי שרוצה לבלות כאן יומיים ואף יותר מומלץ ללון באחד מהמלונות העובדים בשיתוף פעולה עם הפארק.

קולינריה ומתוקים

פריז ידועה גם כמעצמה קולינרית עם מבחר מרשים של מסעדות מישלן, הרשימה ארוכה, אז אנחנו נמליץ לכם דווקא על המתוקים. רשת העוגות והמאפים של "פייר הרמה" - רשת שף פטיסייר הפזורה ברחבי העיר, מבחר עוגות, עוגיות, מקרונים ומאפים נימוחים וטעימים. מומלץ לקחת מבחר של עוגות ב"טייק אווי" ולשבת לאכול אותן באחד מהספסלים המגולפים בגנים, בשדרות ובין השכונות האותנטיות של פריז.

רשת העוגות והמאפים של רשת העוגות והמאפים של

רוצים דווקא משהו מרענן?

אחת הגלידריות הטובות בעיר "ברטילון" – גלידרייה משפחתית עם טעמים סודיים, צבעים, מרקמים והכל ללא חומרים משמרים או ממתיקים מלאכותיים, הגלידריה המפורסמת הממוקמת באזור התיירותי של פריז – איל סאן לואי ואליה עולים לרגל מכל רחבי העולם.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז
צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: