אא

פרסום ראשון: אתיופיאן איירליינס תבצע טיסת חילוץ מהודו לישראל

לא רק ישראייר&אל על. גם אתיופיאן איירליינס מחלצת ישראלים המתקשים לשוב ארצה. והפעם, תוציא ב-2 ביולי טיסת חילוץ מישראל להודו. במקביל, הגדילה החברה את תדירות הטיסות שלה מת"א ל-3 טיסות שבועיות

אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ חברה אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ חברה
טיסות השבה לישראל בעיצומה של מגפת הקורונה, או כפי שנהוג לכנותן: טיסות חילוץ, בוצעו בעיקר על ידי חברות התעופה הישראליות, ישראייר ואל על. לפספורטניוז נודע כי כעת גם חברת התעופה האתיופית, אתיופיאן איירליינס, תוציא טיסת חילוץ ב-2 ביולי מהודו לישראל. אתיופיאן איירליינס, הנחשבת לחברת התעופה המובילה והגדולה באפריקה, תשיב ארצה מטיילים ישראלים מומבאי שבהודו לתל אביב דרך אדיס אבבה – נמל הבית שלה. טיסה זו מצטרפת לטיסות חילוץ נוספות שהחברה כבר הוציאה כמו טיסה מישראל לדרום אפריקה להחזרת ישראלים העובדים ומתגוררים במדינה ואזרחים זרים אשר שהו בארץ. באחרונה הוציאה אתיופיאן איירליינס גם טיסה מיוחדת להבאת כ-120 עולים חדשים מאתיופיה לישראל.
אתיופיאן איירליינסאתיופיאן איירליינס
טיסת חילוץ של אתיופיאן איירליינס מדרום אפריקה לישראל. צילום: חן גלילי אתיופיאן איירליינס, המציינת בימים אלה 74 שנות פעילות, היא גם בין חברות התעופה הבודדות שהמשיכו להפעיל טיסות סדירות מת"א לאדיס אבבה ומשם למגוון יעדים בעולם, זאת בזמן שמרבית חברות התעופה הפסיקו את טיסותיהן בגלל נגיף הקורונה. זאת ועוד, אתיופיאן איירליינס גף הגדילה באחרונה את תדירות הטיסות שלה לישראל וממנה, מטיסה שבועית ל-3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי ושישי וזאת לאור הביקוש. במקביל אתיופיאן איירליינס לקחה חלק במאמץ העולמי להובלת ציוד רפואי לרחבי העולם ואף הפעילה טיסות מיוחדות מסין לישראל של אתיופיאן איירליינס קרגו ואליהן של ציוד רפואי. צי המטוסים של אתיופיאן איירליינס, שהשיקה בתחילת השנה מטוס דרימליינר חדש על שם העיר "תל אביב", נחשב צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים. לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-14 מטוסי אירבוס 350A. לדברי בילן ארפיין, מנהלת אזורית ישראל באתיופיאן איירליינס: "אנחנו מרגישים מחויבים לנוסעים שלנו גם בזמנים האלה ולאור זאת אנחנו ממשיכים להפעיל שתי טיסות שבועיות מתל אביב שהפכו עכשיו ל-3 טיסות סדירות, מפעילים טיסות חילוץ מיוחדות ואף הפעלנו טיסות קרגו כדי להביא ציוד רפואי מסין לישראל בשיא התפרצות המגפה. לאתיופיאן איירליינס קשר חם וארוך שנים עם ישראל והפעילות הרבה שלנו גם בתקופה זאת מוכיחה את הנאמנות שלנו לנוסעים הישראלים ולשוק המקומי".
אתיופיאן איירליינסאתיופיאן איירליינס
בילן ארפיין, מנהלת אזורית ישראל באתיופיאן איירליינס. צילום: חן גלילי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאתיופיאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: