אא

דרושים: קבוצת ג'נסיס מרחיבה פעילות ומגייסת פרילנסרים

הקבוצה גייסה את זהר דינור, בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה בענף התיירות, לתפקיד ניהול מערך הפרילנסרים החדש של ג'נסיס. אמיר הלה, מנכ"ל ג'נסיס תיירות יוצאת ופנים: "ג'נסיס נמצאת כעת בעיצומה של תנופת פעילות וכניסה לשווקים חדשים"

אמיר הלה, מנכ"ל ג'נסיס תיירות יוצאת ופנים. צילום: מיכל הרשקוביץ אמיר הלה, מנכ"ל ג'נסיס תיירות יוצאת ופנים. צילום: מיכל הרשקוביץ
קבוצת ג'נסיס מגייסת פרילנסרים לשורותיה בעקבות הרחבת פעילות. הקבוצה גייסה את זהר דינור, בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה בענף התיירות לתפקיד ניהול מערך הפרילנסרים החדש של ג'נסיס. דינור מילאה בשנים האחרונות מספר תפקידי מפתח בקבוצת איסתא, כולל ניהול סניפי החברה. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת הבת אמריקן אקספרס. זהר תעסוק בגיוס פרילנסרים, עזרה והכשרה, ליווי צמוד ועזרה בגיוס לקוחות חדשים שיטופלו ע"י הפרילנסרים המצטרפים לחברה. מוצרי התיירות אותם מציעה ג'נסיס - הכוללים טיסות עסקיות, חבילות נופש, שייט, ספא, תיירות פנים, הופעות, אירועי ספורט, תיירות נכנסת ועוד - יאפשרו לפרילנסרים המצטרפים להציע ללקוחותיהם סל גדול ומגוון של כל מוצרי התיירות ובכך להגדיל את נפח הפעילות והרווחים שלהם. אמיר הלה, מנכ"ל ג'נסיס תיירות יוצאת ופנים, שהודיע פתיחת בית חם לפרילנסרים ונותני שירות, אמר: "אנו מברכים על הצטרפותה של דינור לקבוצת ג'נסיס. אין ספק כי היא תתרום מניסיונה ואישיותה להפיכתה של ג'נסיס לכוח מניע בענף. כפי שהצהרנו, ג'נסיס נמצאת כעת בעיצומה של תנופת פעילות וכניסה לשווקים חדשים ואני בטוח ומבטיח כי ביחד עם זהר נציע הן לפרילנסרים והן ללקוחותיהם את סל המוצרים הגדול והמשתלם שקבוצת ג'נסיס יכולה להציע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםג'נסיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: