אא

קניה איירווייס עשויה לקבל אישור לטוס מעל סודן

חברת התעופה הקנייתית צפויה להפעיל 5 טיסות שבועיות לישראל החל מתחילת חודש ינואר 2019

צילום 123rf צילום 123rf

לאחר שאייר אינדיה המפעילה כבר טיסות לישראל קיבלה אישור לטוס בנתיב מקוצר מעל שמי ערב הסעודית, גם חברת קניה איירווייס בדרך לעשות היסטוריה.

חברת התעופה הקנייתית שתתחיל לטוס לישראל בתחילת ינואר 2019, צפויה לקבל אישור לטוס מעל הנתיב של סודן. הנושא נמצא בימים אילו בפני אישורים סופיים ע"י כל הגורמים המטפלים בכך.

כפי שהתפרסם לראשונה ב'פספורטניוז', סבסטיאן מיקוש, מנכ"ל חברת קניה איירוויס כבר ביקר בישראל פעמיים עם צוות הבכיר של חברת התעופה, כדי לסגור את כל  הפרטים. מיקוש, גם נפגש עם שר התיירות יריב לוין ושר התחבורה ישראל כ"ץ וכן עם ראשי חברת אל על, בראשות המנכ"ל גונן אוסישקין, כדי לחתום על הסכם ״קוד שייר״ בין החברות.  

קניה איירוייס צפויה להתחיל בטיסותיה לישראל בחודש ינואר 2019, כאשר החברה אמורה להפעיל 5 טיסות שבועיות בין שתי המדינות.

בביקורו האחרון בארץ סיפר סבסטיאן מיקוש, על החשיבות הגדולה שרואים בחברת התעופה בקו הטיסות המיועד לישראל, ואמר ל'פספורטניוז: "ישראל בראש סדר העדיפויות שלנו, היו לנו שיחות טובות".

מיקוש, שהוביל בהצלחה בשנים האחרונות את חברת לוט הפולנית, הצטרף לקניה איירווייז, בחודש יוני אשתקד, לאחר שממשלת קניה הפקידה בידיו את ניהול חברת התעופה תוך סיוע פיננסי בהתמודדות בגרעון של כמיליארד דולר, בעיקר עקב תכנית הצטיידות ומתקפות טרור.

קניה איירווייס, שבסיסה בניירובי בירת קניה, חברה בברית התעופה Sky Team, נוסדה בשנת 1977 ומחזיקה בצי של 36 מטוסים. כתבות אחרונות בנושא קניה איירווייס: קניה איירווייס תקבל מענק של 750,000 דולר על הפעלת הטיסות לישראל מנכ״ל קניה איירווייס לפספורטניוז: ״ישראל בראש סדר העדיפויות שלנו״ פרסום ראשון: קניה איירווייס בדרך לישראל
הירשמו לניוזלטר שלנוהירשמו לניוזלטר שלנו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: