אא

מנכ"ל קניה איירווייס: "ישראל בראש סדר העדיפויות שלנו"

כך אמר סבסטיאן מיקוש לפספורטניוז בעת ביקורו השבוע בישראל. החברה צפויה להחליט בתקופה הקרובה על מועד תחילת הטיסות לנתב"ג המסתמן כרגע בסוף השנה או בחודש ינואר 2019. מיקוש נפגש עם מנכ"ל אל על כדי לסגור הסכם "קוד שייר" בין החברות

צילום 123rf צילום 123rf

מנכ"ל חברת קניה איירוויס, סבסטיאן מיקוש, סיים אמש (ד') ביקור בישראל כדי לסכם על מועד תחילת הטיסות של חברת התעופה הקנייתית לישראל.

במהלך הביקור, נועד מיקוש גם לפגישה עם ראשי חברת אל על בראשות המנכ"ל גונן אוסישקין, כדי לחתום על הסכם "קוד שייר" בין החברות.

כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז , מיקוש הגיע לישראל, כדי להשלים את הדיונים על הפעלת קו התעופה בין ניירובי לנתב"ג. אל המנכ"ל בעל הניסיון הרב הצטרפו לביקור בישראל צוות בכיר של החברה. מיקוש, נועד גם עם אנשי אופן סקיי והמנכ"ל אפרים פורטיס שתהיה הנציגות החברה בישראל.

עפ"י המסתמן, קניה איירוייס תתחיל בטיסותיה לישראל לקראת סוף השנה או בתחילת שנת 2019, כאשר החברה אמורה להפעיל 5 טיסות שבועיות בין המדינות.

כאמור, כפי שכבר התפרסם בפספורטניוז,  קניה איירוייס וחברת אל על על סף חתימת הסכם קוד שייר בין החברות. סבסטיאן מיקוש, סיכם את הביקור בהצלחה ואמר ל'פספורטניוז': "ישראל בראש סדר העדיפויות שלנו, היו לנו שיחות טובות".

קניה איירוייס נמצאת בשנתיים האחרונות בתהליך של התאוששות. בתחילת חודש יוני אשתקד, גייסה ממשלת קניה את מיקוש המנוסה שהיה בתפקיד המנכ"ל של של חברת לוט הפולנית, סבסטיאן והפקידה בידיו את ניהול חברת התעופה תוך סיוע פיננסי בהתמודדות עם גרעון של כמיליארד דולר עקב תכנית הצטיידות ומתקפות טרור.

מיקוש מוביל בחודשים הקרובים גם פתיחת קו חדש של החברה מניירובי לניו יורק המשמעותי מאוד לחברת התעופה מקניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: