אא

10 סיבות לבקר בדובאי בשנת 2022

דובאי היא מעצמה של אטרקציות שוברות שיאים וגם אפשרויות הלינה והבילויים הופכים אותה ליעד אטרקטיבי בכל רמת תקציב ובכל עונה. אם עוד לא הייתם, קבלו 10 סיבות לטוס לאמירות הנוצצת

דובאי, בניין המסגרת. צילום: shutterstock דובאי, בניין המסגרת. צילום: shutterstock

1. לקבל השראה מאמנים בינלאומיים

גרנדיוזיות היא לא מילה גסה בדובאי וגם כשזה מגיע לאמנות, רמת היצירתיות עולה על כל דמיון. במהלך חודש מארס (10-12.3) השנה, תתקיים בדובאי המהדורה ה-15 של יריד האמנות הבינלאומי - Art Dubai. היריד יפגיש קהילות מגוונות מכל רחבי העולם, כשהוא מציג את המבחר הגדול ביותר של גלריות מכל אזור MENASA (המזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה).

2. לחיות לרגע כמו בדואים במדבר

בדובאי אתם מוזמנים ללמוד על מסורת בספארי מדברי. מדובר בחוויה אותנטית הכוללת טיולים רכובים (בג'יפ או גמל) באזורי הפרא המדבריים, אוכל מסורתי ולינה בשמורה לשימור המדבר של דובאי.
דובאידובאי
נוואשד עלי, נהג בחברה שמוציאה טיולי ג'יפים בדובאי. צילום: ספיר פרץ

3. לחוות את חודש הרמדאן ביום ובלילה

אחת תקופות היותר מעניינות לבקר בהן בדובאי היא חודש הרמדאן (בין אפריל למאי). בתקופה הקדושה ביותר למוסלמים ברחבי העולם, ניתן ליהנות משני מקצבים שונים של דובאי: מצד אחד, השקט והרוגע שמביא הצום במהלך היום ומצד שני, התעוררות העיר לאחר השקיעה, אז מתקיימים שפע של אירועי קניות, אמנות, תרבות וקולינריה. מבקרים יכולים ללמוד עוד על הרמדאן בביקור גם במרכז שייח' מוחמד להבנה תרבותית (SMCCU), הממוקם בשכונה ההיסטורית של מחוז אל פאחידי, או להצטרף לסיור מיוחד במסגד ג'ומיירה. מומלץ גם לחוות את האִפְטַאר - ארוחת הערב המסורתית בה מסיימים המוסלמים את הצום.
דובאידובאי
שוק התבלינים של דובאי. צילום: ספיר פרץ זילברמן

4. לשוטט בשווקים מקומיים

השווקים המסורתיים של דובאי הם חלק מחיי המסחר של העיר. לשוטט באחד מהשווקים ההומים ולהיחשף למהות ולמורשת הקניות של העיר, היא אטרקציה בפני עצמה. כך למשל, שוק הטקסטיל העמוס בגלילי בד משי משובח וכותנה אוורירית במחירים מפתיעים ושוק התבלינים המעורר את בלוטות הריח והטעם.
לא מפחדים מבידוד במלונית: מאות ישראלים טסו אתמול לדובאילא מפחדים מבידוד במלונית: מאות ישראלים טסו אתמול לדובאי
השווקים של דובאי. צילום: ספיר פרץ

5. לגלות את דובאי מנקודת מבט רומנטית

דובאי ידידותית גם לזוגות אוהבים והאפשרויות הרומנטיות מגוונות: בין אם לרחף בכדור פורח לאור זריחה ובין אם ליהנות מארוחת שף במסעדה הממוקמת במעמקי אקווריום מהמרשימים בעולם.

6. לצאת לסיבוב בגלגל התצפית הגדול בעולם

הגלגל ענק של דובאי - "עין דובאי" (Ain Dubai) - מתנשא לגובה של 250 מטר ונחשב לגבוה והגדול ביותר מסוגו בעולם. הגלגל, המזמין לנסיעה של 38 דקות, משקיף בין היתר על חוף הים הפופולרי Jumeirah Beach Residences (JBR) וקו הרקיע העירוני של דובאי. עין דובאי מציע גם אירועים מותאמים אישית כמו ארוחות וחוויות נושא, מסיבות יום הולדת, חתונות והצעות רומנטיות. דובאי, גלגלהענק בנמל. צילום: shutterstock

7. להצטלם בבריכת אינסוף שוברת שיאים

רק לפני חודשים ספורים נשבר בדובאי שיא גינס עולמי חדש: בריכת האינפיניטי הגבוהה ביותר בעולם - Aura SkyPool. הבריכה ממוקמת באתר הנופש The Address Beach Resort, באי הדקלים המפורסם ג'ומיירה. הבריכה ניצבת בקומה ה-77 ומתנשאת לגובה של כ-200 מטרים ותמצאו בה מרפסת ישיבה ושיזוף לצד טרקלין המציע מנות שף.

8. לפנק את בלוטות הטעם בפסטיבל אוכל

חובבי קולינריה? כדאי שתפתחו יומנים כי בתאריכים 3-19 במארס תתקיים המהדורה הבאה של פסטיבל האוכל של דובאי. האירוע האינטראקטיבי ישים את הזרקור על סצנת האוכל המשגשגת והמגוונת בדובאי לכל התקציבים. במסגרת הפסטיבל יתקיימו הפעלות בישול בהשתתפות שפים מקומיים, מבצעי ארוחות קונספט, סדנאות ועוד. אניני אוכל יכולים לנצל את האירוע כדי לטעום מנות בולטות וללמוד עוד על כמה מהפנינים הנסתרות בעיר.

9. ליהנות ממרוץ הסוסים היוקרתי בעולם

גביע העולם של דובאי הוא אחד ממרוצי הסוסים היוקרתיים והוא אמור להציג את הסוסים הטובים ביותר ברחבי הגלובוס. במהלך חודש מארס 2022, יתקיים בעיר המרוץ המושך אליו סלבריטאים בינלאומיים רבים. המתחרים השנה יתחרו על הפרס הגדול העומד על 12 מיליון דולר. מירוץ הסוסים היוקרתי בדובאי. צילום: shutterstock

10. להפוך את העולם לטוב יותר

במסגרת פרויקט הקיימות "אטלס אטלנטיס" של הריזורט היוקרתי אטלנטיס דה פאלם, תוכלו לקחת חלק ביוזמות חשובות כמו הצלת כרישים, ניקוי חופים, נטיעת עצים ועוד מגוון פעילויות בר קיימא. ילדים בגילאי 3-16 יוכלו להשתתף בפעילות "ביולוג יומי ליום אחד" במהלכה ייפגשו עם דולפינים ויזכו ללמוד על מינים ימיים שונים, אופן הטיפול בהם וחשיבותם בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםדובאיפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: