אא

150 מלונות ב-5 השנים הקרובות: רשת מלונות רדיסון ״מסתערת״ על יבשת אפריקה

תוכנית ההתרחבות של רשת רדיסון ביבשת אפריקה כוללת את: מרוקו, ניגריה, דרום אפריקה, מצרים, קמרון, סנגל וחוף השנהב

150 מלונות ב-5 שנים באפריקה. רדיסון. צילום: Shutterstock 150 מלונות ב-5 שנים באפריקה. רדיסון. צילום: Shutterstock

רשת המלונות הבינלאומית, רדיסון, מרחיבה את פעילותה ביבשת אפריקה ומדווחת כי בכוונתה להגיע ל-150 בתי מלון ו-25,000 חדרים בחמש השנים הקרובות ברחבי היבשת. נכון להיום קבוצת רדיסון  מפעילה באפריקה כ- 100 בתי מלון ו-16,000 חדרים בפעילות ובפיתוח באפריקה. בשנתיים האחרונות, פתחה הקבוצה פתחה למעלה מ-16 בתי מלון באפריקה. מוקדם יותר השנה, קבוצת רדיסון הודיעה כי כבר עברה את יעד הצמיחה שלה השנה באפריקה לאחר הפתיחות החדשות של המלונות. רשת המלונות מדווחת כעת כי בכוונתה להוסיף 150 בתי מלון ביבשת אפריקה בחמש השנים הקרובות - מה שהופך אותה לאחת מחברות המלונות הצומחות ביותר ברחבי אפריקה.

אלי יונס, סגן נשיא בכיר ומנהל פיתוח עולמי של קבוצת רדיסון (Radisson Hotel Group), אמר על ההתרחבות של ראדיסון באפריקה: "השנתיים האחרונות היו תקופה של צמיחה מואצת עבורנו. אסטרטגיית הפיתוח המאוזנת שלנו יחד עם הגישה המותאמת וההיענות שלנו, מאפשרים לנו להישאר רלוונטיים לבעלים שלנו.״ ״בהינתן ההכרה שלנו כמובילי שוק ברחבי היבשת, אנו בעמדה טובה לדבר על ההזדמנויות העצומות במדינות אפריקה. כקבוצה, העמדנו בראש סדר העדיפויות לגבש את נתח השוק שלנו בשווקי מיקוד מרכזיים, אך גם להתרחב לטריטוריות חדשות, ולחזק עוד יותר את הפעילות שלנו כחברת המלונות המגוונת ביותר מבחינה גיאוגרפית ברחבי אפריקה", הוסיף רמזי רנקוסי, סגן נשיא פיתוח עבור קבוצה באפריקה. שווקי מפתח לתוכנית ההתרחבות של רשת רדיסון ביבשת אפריקה כוללים את: מרוקו, ניגריה, דרום אפריקה, מצרים, קמרון, סנגל וחוף השנהב.

בשנה האחרונה רדיסון נכנסה למספר שווקי מפתח חדשים באפריקה. Radisson Hotel Group הרחיבה את נוכחותה במדגסקר עם שלושה מלונות, והפכה למפעיל הבינלאומי הגדול ביותר באי. המלון הראשון ממותג רדיסון במזרח אפריקה, Radisson Hotel Addis Ababa Bole Airport, נחתם בשנת 2022, והמותג Radisson Individuals הושק עם פתיחתם של שני מלונות חדשים: Number One. Oxford Street Hotel & Suites בגאנה, ו-Marina Resort Port Ghalib, במרסה עלאם, מצרים. רדיסון הודיעה לאחרונה גם על פתיחת מלון Radisson Blu, Juba, מלון 5 הכוכבים הראשון במותג הבינלאומי של דרום סודן וכן על פתיחת Radisson Resort Dakar Saly בסנגל. בנוסף, קבוצת המלונות תחל לפעול השנה בזמביה, עם שני מלונות חדשים האמורים להיפתח בחודשים הקרובים. בנוסף, הקבוצה חיזקה את פעילותה בתוניסיה. בדרום אפריקה, הקבוצה הרחיבה השנה את הפורטפוליו שלה ליותר מ-14 מלונות חדשים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: