שיווק ישראל בחו"ל: קמפיין שלישי ב-80 מיליון שקל
אחרי קמפיין מתוקשר בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח, משרד התיירות יוצא בימים אלה עם קמפיין שיווקי חדש לעידוד התיירות לישראל בהשקעה של 80 מיליון שקל
תיירת בישראל. צילום: 123rf|צילום: שאטרסטוק
אחרי שהדוגמנית שיר אלמליח שיווקה את תל אביב וירושלים בקמפיין "Two Cities One Break" המתוקשר של משרד התיירות בו הושקעו 80 מיליון שקלים, המשרד יצא בימים אלה עם קמפיין שיווקי חדש ולא מתוקשר בהשקעה כספית של 80 מיליון שקל נוספים. מדובר בקמפיין השלישי שהמשרד יוצא איתו בשנה האחרונה. הנוכחי מתרכז במדינות גרמניה, רוסיה, ספרד ואיטליה. הקמפיין האגרסיבי למעשה סוגר את שנת 2017 ויגלוש גם ל-2018. הטיימינג של הקמפיין: בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר, נועד לקדם את התיירות למדינת ישראל בחודשי החורף הנחשבים לעונה "השחונה" בתיירות הנכנסת. גורם נוסף להאצת שיווקה של מדינת ישראל היא הכרזת הנשיא טראמפ על ירושלים כבירת ישראל. נאום היסטורי שבו הודיע טראמפ באחרונה כי הכרה בירושלים כבירת ישראל היא תנאי הכרחי להשגת שלום ועורר סערה. כך או כך, אם לשפוט את העלייה בתיירות הנכנסת למדינת ישראל, ששברה באחרונה שיא של למעלה מ-3 מיליון תיירים, הקמפיינים השיווקיים האלה של משרד התיירות מניבים תוצאות בשטח. בשנת 2017 הגיעו לישראל כ-3.6 מיליון תיירים, עלייה של כ-25% בהשוואה לשנת 2016. כאשר, 59% מהתיירים הגיעו לישראל בפעם הראשונה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}