אא

פרסום ראשון: מודל מחירי הלואו-קוסט החדש של אליטליה בישראל

התשובה של אליטליה לחברות הלואו-קוסט. תציע מעתה למכירה כרטיסים מוזלים, אקונומי לייט. "מענה לכל אותם נוסעים בשוק הישראלי המעוניינים לחסוך בעלות כרטיסי הטיסה", מסר מנכ"ל אליטליה ישראל. מודל המחירים המוזל בכתבה

צילום 123rf צילום 123rf
פרסום ראשון: עם תחילת לוח טיסות החורף ונוכח הכניסה המאסיבית של חברות הלואו-קוסט לקווים בין ישראל לאיטליה, החליט סניף ישראל של אליטליה להציע לנוסעים מערך מחירים חדש, הכולל גם כרטיסי 'אקונומי לייט' במתכונת כרטיסי לואו-קוסט, דהיינו, כרטיס בסיסי, ללא משלוח מזוודה, ללא בחירת מושבים מראש וללא אפשרות של שינויים. כידוע, ריינאייר מפעילה זה מכבר קווים לרומא ולברגמו (סמוך למילאנו), ואיזי ג'ט, המפעילה קו ותיק למילאנו, פותחת בימים הקרובים קווים לוונציה ולנאפולי, ואליטליה החליטה לא 'לשבת בחיבוק ידיים' ולהתמודד על ליבם ועל כיסם של הנוסעים. לצד מערך המחירים הרגיל של מחלקת אקונומי, הכולל שני סוגי כרטיסים: Classic ו-Flex, אליטליה מציעה גם כרטיס מוזל, Light. ראוי לציין כי נוסעי ה'אקונומי לייט' של אליטליה אינם מופלים לעומת נוסעים אחרים והם זוכים לשירותי מזון ומשקה כמו כולם. אלון נטע, מנכ"ל אליטליה ישראל, מציין: "מערך המחירים החדש של סניף ישראל מיועד לתת מענה לתנועת נוסעי הלואו-קוסט הפועלים בשוק לאחרונה, ונותן לראשונה מענה לכל אותם נוסעים בשוק הישראלי המעוניינים לחסוך בעלות כרטיסי הטיסה ומאפשר להם לרכוש את כרטיסי הטיסה במחירים מוזלים בתמורה לקבלת שירות מצומצם יותר".
אלון נטע, מנכ"ל אליטליה בישראלאלון נטע, מנכ"ל אליטליה בישראל
אלון נטע: התשובה של אליטליה לחברות הלואו קוסט דוגמאות למחירי 'אקונומי לייט': רומא החל מ- $238, מילאנו החל מ- $209, ונציה החל מ- $209, פירנצה החל מ- $259. המחיר הלוך ושוב, כולל מיסים, וכאמור, אינו כולל שליחת מזוודה, בחירת מושב ואפשרות לביטול או שינוי הכרטיס. המחיר כולל רק מטען יד במשקל של עד 8 ק"ג. ניתן לרכוש אפשרות לשליחת מזוודה תמורת $30 אצל סוכן הנסיעות או באתר אליטליה, ותמורת $50 בנמל התעופה לפני הטיסה. המושב נבחר בצורה אוטומטית וניתן לשינוי בעת הצ'ק אין באתר תמורת תשלום. אליטליה קיבלה החודש משב רוח גבי עם הודעת ממשלת איטליה על הלוואת גישור נוספת לחברה והארכת מועד הגשת הצעות הרכישה לחברה לחודש אפריל 2018, עד אשר ייתקבלו הצעות רכש מתאימות ומקובלות על ידי המנהלים החדשים שמונו לחברה מטעם ממשלת אליטליה.   .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: