אמדאוס לפינאייר
אמדאוס, ספקית פתרונות טכנולוגיה מתקדמים לענף הנסיעות הגלובלי, פיתחה עבור חברת התעופה פינאייר, ממשק דיגיטלי קמעונאי חדש. והתוצאה: מהפכה בחוויית הזמנה מקוונת של כרטיס טיסה
צילום 123rf
API הוא ממשק דיגיטלי קמעונאי חדש שפיתחה חברת אמדאוס, ספקית פתרונות טכנולוגיה מתקדמים לענף הנסיעות הגלובלי, עבור חברת התעופה פינאייר, שכבר מדווחת על מהפכה בחוויית הזמנת כרטיסי הטיסה באמצעות הממשק. פינאייר חברה לאמדאוס על מנת להקל על הזמנת כרטיס הטיסה ולהגמיש את התהליך ללקוחות בכל הפלטפורמות המקוונות שלה (אתר ואפליקציה) המהוות רבע ממכירותיה. "אנו שואפים להפוך את חוויית רכישת הכרטיסים לאינטואיטיבית ומהנה יותר ללקוחותינו," אומר Jaron Millner, סמנכ"ל למכירות ישירות בפינאייר. לדבריו, "ממשק ה-API של אמדאוס, מספק לנו את הגמישות שחיפשנו, ומאפשר לנו לפתח חוויית הזמנות משותפת עם לקוחותינו, על מנת למצוא את דרך הזרמת ההזמנות והקניות הנוחה להם". עוד נמסר כי ה-API מעצים את פינאייר באמצעות יכולות קמעונאיות משופרות לביצוע הזמנות לפי דרישות הלקוח, המאפשרות ויתור על רצף הצעדים כפי שנהוג בתהליכי הזמנת כרטיסי טיסה. עגלות הקנייה יישארו פתוחות וזמינות ותוקף תהליך ההזמנה לא יפוג למשך חודשים אחדים, מה שאומר שהנוסעים יכולים להתחיל לבצע רכישה של כרטיסי טיסה באתר החברה, לצאת ממנו בכל עת ולהמשיך מהמקום שבו הם הפסיקו כדי לסיים את הזמנת הכרטיסים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}