אא

אמריקן איירליינס רוכשת 47 מטוסי דרימליינר חדשים

חברת התעופה תכפיל את צי מטוסי הדרימליינר שברשותה עם הזמנה חדשה של 47 מטוסי בואינג 787. ההסכם מוערך בשווי 12 מיליארד דולר והופך את אמריקן איירליינס למפעילה הגדולה ביותר של מטוסי דרימליינר בחצי כדור הארץ המערבי

צילום בואינג צילום בואינג

חברת התעופה אמריקן איירליינס הזמינה רק לאחרונה, 42 מטוסי בואינג 787 דרימליינר. כעת החליטה מועצת המנהלים של החברה להזמין 47 מטוסי דרימליינר נוספים (22 מדגם 787-8 ו-25 מדגם 787-9), בנוסף למטוסים שהיא עוד צפויה לקבל מההזמנה הקודמת.

בואינג, הודיעה כי חברת התעופה תכפיל את צי מטוסי הדרימליינר שברשותה עם הזמנה חדשה של 47 מטוסי בואינג 787 ואופציה ל-28 נוספים. ההסכם עבור 47 המטוסים מוערך בשווי 12 מיליארד דולר והופך את אמריקן איירליינס למפעילה הגדולה ביותר של מטוסי בואינג דרימליינר בחצי כדור הארץ המערבי. קווין מקאליסטר, נשיא ומנכ"ל חברת בואינג מטוסים מסחריים: "אנו גאים מאוד בעובדה שאמריקן אירליינס מחזקת ומעמיקה את המחויבות והנאמנות שלה למטוסי ה-787 דרימליינר. ההזמנה החדשה חוזרת ומוכיחה כי למטוסי הדרימליינר יתרונות מובהקים מבחינת איכות השירות והיעיליות התפעולית, מה שמאפשר ללקוחותינו פתיחת קווים חדשים והגדלת רווחיות"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: