אא

הקרב על הקווים בין ארצות הברית לסין

חברות התעופה הסיניות משתפות פעולה עם חברות התעופה האמריקניות יונייטד איירליינס ואמריקן איירליינס באמצעות מכירת מניות אחזקה, הסכמי קוד-שייר ומיזמים משותפים, והתנועה בין המדינות צומחת בהתמדה

 צילום: 123rf צילום: 123rf
קשרי התעופה בין ארצות הברית לסין מתפתחים ומתרחבים, וחברות התעופה האמריקניות הגדולות, כמו גם החברות הסיניות המתפתחות, מנסות להגדיל את נפח פעילותן בקווים שבין שתי המדינות. יונייטד איירליינס מקיימת שיתוף פעולה הדוק עם אייר צ'יינה, שתיהן חברות בברית 'סטאר אליאנס' וקשורות מזה שנתיים בהסכם קוד-שייר נרחב. הנהלת החברה הסינית מעוניינת אף להיכנס למיזם משותף עם יונייטד כדי להגדיל את נתח השוק שלהן בקווים הטרנס-פסיפיים. כיום אייר צ'יינה מציעה 20,770 מושבים לכל כיוון בטיסות שבועיות בין סין לארה"ב (נתח של 20.55%) ויונייטד איירליינס מציעה 17,548 מושבים (נתח של 17.36%). החברה השלישית בהיקף פעילותה בין המדינות היא 'צ'יינה איסטרן איירליינס', המציעה 15,808 מושבים (15.64%). היוזמה החדשה להידוק השת"פ בין יונייטד לאייר צ'יינה מהווה מענה לחיזוק הקשרים בין אמריקן איירליינס ל'צ'יינה סאות'רן איירליינס'. בשנה שעברה אמריקן החליטה לרכוש 2.76% במניות החברה הסינית, ובתחילת השנה הנוכחית שתי החברות, המחזיקות יחד בנתח של 19.79% בתנועה האווירית בין ארה"ב לסין, החלו להפעיל קוד-שייר בקווים בין שתי המדינות. נראה כי כבר בעתיד הקרוב התחרות בין המיזמים המשותפים של חברות התעופה האמריקניות והסיניות רק תלך ותגבר נוכח הגידול המתמשך בתנועת נוסעי העסקים והפנאי בין שתי המדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: