בדרך להסכם: טייסי ארקיע והנהלת החברה על סף חתימה על הסכם לשלוש שנים
בין הצדדים המנהלים מו״מ ארוך בתיווך ההסתדרות, מתקיים מו"מ מואץ אותו מקווים להשלים השבוע. בשלב זה נותרו עדיין פערים קטנים כדי להשלים את ההסכם שייכנס לתוקף מהראשון לינואר 2022 עד סוף דצמבר 2025
טייסי ארקיע והחברה נמצאים על סף חתימת הסכם חדש בין הצדדים.
הצדדים מנהלים מו"מ זה מספר חודשים בתיווך ההסתדרות, והוא אמור להגיע ככל הנראה עוד השבוע לסגירה מוחלטת וחתימה.
בין הצדדים עוד נותרו פערים קטנים כדי להשלים את ההסכם שייכנס לתוקף מהראשון לינואר 2022 עד סוף דצמבר 2025.
עוד חדשות ועדכוני תיירות תעופה בפספורטניוז
"אירופה ללא גבולות" – אזור שנגן: קרואטיה בפנים, רומניה ובולגריה בחוץ
כ-19% מכלל נוסעי אל על בחודש שעבר, עשו זאת בטיסות ישירות לארה"ב
מיילים חינם בתמורה לצ׳ק אין באפליקציה
ממומן: להרגיש כמו סלב: מה מציעות כמה מהסוויטות המפוארות בארץ?
בארקיע יש כיום כ-60 טייסים, במהלך שיא הקורונה הם קיצצו בשכרם כמו בכל ענף התעופה.
לאחר שהפעילות חזרה, נחתם הסכם חדש של בונוסים וכעת הטייסים מבקשים להחזיר את הסכמי העבודה לשכר בסיס רגיל.
המודל להסכם שמבקשים טייסי ארקיע הוא במודל של טייסי חברת ישראייר, לשם הטייסים מכוונים כעת.
מי שמוביל את ההסכם מטעם ההסתדרות, הוא אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות שפורש מתפקידו, ולמעשה ההסכם של טייסי ארקיע הוא ההסכם האחרון שהוא מוביל בענף התעופה.
אם וכאשר טייסי ארקיע יחתמו על ההסכם, למעשה בשלושת חברות התעופה הישראליות יהיו הסכמי עבודה עם טייסי החברה שיקנו שקט תעשייתי לתעופה הישראלית.