אא

לטוס בסטייל: הצצה למחלקות העסקים של חברות התעופה - כתבה שניה בסדרה

חולמים לטוס כמו מלכים? "פספורטניוז" גאה להציג בפניכם את כל מה שיש למחלקות העסקים של חברות התעופה המפעילות מטוסים רחבי גוף מת"א להציע

מחלקת Class Business Polaris. צילום: באדיבות יונייטד איירליינס מחלקת Class Business Polaris. צילום: באדיבות יונייטד איירליינס

טיסה במחלקת עסקים נחשבת מאז ומתמיד למשאת נפשו של כל נוסע. האפשרות להעביר את משך הטיסה עד ליעד המבוקש ברוגע ושלווה, תוך הנאה משירותים אקסקלוסיביים ומפנקים במיוחד, הם ללא ספק דרך חווייתית שביכולתה לגרום לכם לעונג אמיתי כל הדרך עד לנחיתה המיוחלת.

אז אם כבר במחלקות עסקים יוקרתיות עסקינן, "פספורטניוז" גאה להציג בפניכם את כל מה שיש למחלקות העסקים של חברות התעופה המפעילות מטוסים רחבי גוף מת"א להציע.

אייר קנדה (Air Canada)

עסקים: לרשות הנוסעים מעמידה אייר קנדה שורה של פינוקים והטבות במחלקת העסקים, החל מסוויטות פרטיות עם מיטות נוחות באורך של 203 סנטימטרים, מערכת עיסוי אישית בכל מושב, חוויה קולינרית יוקרתית עם ארוחות גורמה, מזנון עשיר העומד לרווחת הנוסעים במהלך כל שעות הטיסה וכן מערכת בידור מתקדמת על גבי מסכי מגע גדולים עם מבחר עצום של סרטים וסדרות. עוד נהנים הנוסעים במחלקת העסקים של החברה מכניסה חופשית לטרקליני יוקרה בנמלי התעופה בקנדה.

ומה עוד: נוסעי מחלקת העסקים זכאים לטוס עם 2 מזוודות במשקל של עד 32 קילוגרם כל אחת וממעבר בדלפקי בידוק ייעודיים.

מחלקת עסקים אייר קנדה. צילום: באדיבות אייר קנדהמחלקת עסקים אייר קנדה. צילום: באדיבות אייר קנדה

אמירייטס (Emirates)

עסקים: בחברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות משקיעים מאמצים כבירים במטרה לאפשר לנוסעים להישאר מחוברים לאורך כל שלבי הטיסה, תוך שילוב דינמי המאפשר במקביל גם רגיעה ושירותי קדם טיסה איכותיים, לרבות דלפי צ'ק-אין ייעודיים ואפשרות שהייה בלא פחות מ-34 טרקלינים מאובזרים עם כל הפינוקים במגוון יעדים נבחרים ברחבי הגלובוס. עוד נהנים נוסעי המחלקה משירותי בר משקאות עשיר עם שמפניות, מושבי עיסוי, עמדות עבודה אישיות, טלוויזיות עם מסך פלזמה וכן מאזורים שקטים עם שמיכות וכריות מפנקות לשינה ערבה

ומה עוד: באמירייטס דואגים לתזונה בריאה ככל הניתן עבור ציבור הנוסעים באמצעות תפריט מגוון עם מבחר מנות בריאות המשלבות את כל אבות המזון.

 מחלקת עסקים אמירייטס צילום: יחצ מחלקת עסקים אמירייטס צילום: יחצ

אמריקן איירליינס (American Airlines)

עסקים: במחלקה נהנים הנוסעים מחוויית טיסה יוקרתית המשולבת עם ניחוח בינלאומי הכוללת צ'ק אין מהיר, כניסה לטרקליני עסקים אקסקלוסיביים, יחד עם מתן עדיפות בעלייה למטוס וטיפול במטען. מושבי המחלקה מציעים סוויטה אישית עם כורסאות מרווחות הנשכבות למיטה מלאה, מסכי מגע גדולים וערכת ביזנס הכוללת כרית, שמיכה ואוזניות מיוחדות. גם בתחום הקולינרי מציעה מחלקת העסקים של אמריקן איירליינס ארוחות שף בסטנדרטים מוקפדים בצירוף בר משקאות עשיר.

ומה עוד: באמריקן איירליינס מדגישים כי הם נחושים לספק חוויית טיסה המותאמת לצרכי הקהל הישראלי, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר והענקת חוויית שירות אופטימלית, כך לפי מנהל המכירות הארצי של החברה בישראל, יאן פולמן-לביא.

מחלקת עסקים אמריקן איירליינס. צילום: באדיבות אמריקן איירליינסמחלקת עסקים אמריקן איירליינס. צילום: באדיבות אמריקן איירליינס

דלתא אייר ליינס (Delta Airlines)

עסקים: בדלתא מציעים לרווחת הנוסעים את סוויטות Delta One (מחלקת העסקים פלוס של החברה) המעניקות חוויה אישית ומרווחת עם דלת בגובה מלא בכל סוויטה לשיפור תחושת הפרטיות והנוחות. כל סוויטה מצוידת במושב אותו ניתן להשכיב עד למצב מיטה עם גישה ישירה למעבר, בצירוף מקום מרווח לאחסון חפצים אישיים, מסכי בידור גדולים וכריות שינה מפנקות.

בנוסף, נהנים נוסעי המחלקה ממבחר משקאות לפני המראה, ארוחת בת שלוש מנות שף וקינוחים בשיטת 'הרכב בעצמך', כולל גלידה. לכך יש להוסיף שירותים נוספים כגון: חיבורי טעינה במושב, תאורת לד עם ספקטרום מלא ומערכת בידור אלחוטית המציעה גם קישוריות אינטרנט מהירה ועוד שלל הפתעות.

ומה עוד: בדלתא משקיעים רבות בהענקת חווית טיסה בלתי נשכחת לנוסעים. כך למשל, אלו נהנים ממערכות מצעים רכות ומערכת נוחות ייחודית עם שפתון, קרם לחות ומברשת שיניים מבמבוק.

סוויטות DELTA ONE. צילום: באדיבות דלתא אייר ליינססוויטות DELTA ONE. צילום: באדיבות דלתא אייר ליינס

יונייטד איירליינס (United Airlines)

עסקים: מחלקת Class Business Polaris של יונייטד מציבה דגש מרכזי על חוויית שינה אולטימטיבית עבור ציבור הנוסעים, הכוללת מיטה שטוחה באורך המשתרע על פני 198 סנטימטרים, מערכת בידור עשירה עם אוזניות להפחתת רעש, מושבים עם מצבים יוקרתיים ושתי כריות בדרגות רכות שונות לשינה רגועה. ואם זה לא מספיק, מציעים ביונייטד גם נעלי בית נעימות וערכת פינוק הכוללת פריטי טיפוח, פיג'מה, אטמי אוזניים ומסיכת עיניים.

מבחינה קולינרית, מוגשות בארוחות במחלקת העסקים של פולאריוס, מוגשות ארוחות בוקר וערב מלאות, לרבות משקאות (כולל בירה ויין) וחטיפים המתחלפים המוגשים לאורך כל שלבי הטיסה (חטיפי אנרגיה, סנדוויצ'ונים, פירות ועוד). גם מערכת הבידור הינה חדישה ובה ניתן לבחור מבין סרטים ופלייליסטים מרגיעים בהתאמה אישית.

ומה עוד: לפני ההמראה מציעים ביונייטד אפשרות לבילוי בטרקליני פולריס (Polaris) המעוצבים בקונספט ייחודי והינם זמינים לנוסעי הפרימיום. בטרקלינים ניתן ליהנות מבר משקאות מפנק, מזנון חם ומסעדה עם תפריט לבחירה. עוד ניתן למצוא בו פינות ישיבה ואזורי מנוחה, כמו גם מקלחות דמויות ספא המצוידות במוצרי טיפוח נבחרים וכן מיטות יום עם תאורה רכה לטובת מנוחה או קריאה בניחותא.

מחלקת Class Business Polaris. צילום: באדיבות יונייטד איירליינסמחלקת Class Business Polaris. צילום: באדיבות יונייטד איירליינס
קוריאן אייר (Korean Air)

עסקים: בקוריאן מציגים לראווה את מחלקת היוקרה Presitge Class עם מושב הנפתח למיטה באורך 188 ס''מ ורוחב 51 ס"מ ועד לזווית של 180 מעלות. לצורך התאמת נוחות אופטימלית של המושב/מיטה, זוכים הנוסעים לשלט ייעודי המאפשר לשלוט על תצורת המושב תוך ביצוע מגוון רחב של התאמות בתמיכה לגב, לראש ולרגליים. בנוסף, בקדמת המושב מופעלת מערכת בידור מתקדמת עם מסך LCD בגודל 15.4 אינץ', הכוללת גם שקע חשמל ושקע USB. הנוסעים יכולים לבחור מבין למעלה מ-300 שעות בידור, גישה לאינטרנט אלחוטי ללא עלות וארוחות מלאות.

ומה עוד: על פי דירוג SKYTRAX הנחשב בענף התעופה, דורגה המחלקה הראשונה של קוריאן אייר במקום ה-10 מבין כל חברות התעופה בעולם (!)

מחלקת Presitge Class. צילום: באדיבות קוריאן איירמחלקת Presitge Class. צילום: באדיבות קוריאן אייר

קתאי פסיפיק (Cathay Pacific)

עסקים: מנעד השירותים במחלקה הראשונה של קתאי פסיפיק מוקדשים רבות לקולינריה במיטבה. כך יכולים הנוסעים לבחור את הזמן המועדף עליהם לארוחה טובה מתוך תפריט מגוון עם מבחר של טעמים טריים ומנות עכשוויות הכוללות גם אפשרויות בריאות ומזינות יותר, כמו גם מנות הונג-קונגיות אותנטיות, מהדורה מוגבלת של שמפניות, מיצים בכבישה קרה ועוד מאכלים ומשקאות מובחרים המוגשים בכלי חרסינה וכוסות מהודרות.

גם בהיבט השינה השקיעו בקתאי תשומת לב עם מצעי כותנה, מוצרי טיפוח עור טבעיים לגברים ולנשים כאחד המשולבים עם ערכת נוחות הכוללת חליפת שינה, נעלי בית ומסיכת עיניים להעצמת החוויה החושית.

ומה עוד: צוותי האירוח של קתאי עברו הכשרה ייעודית במטרה להעניק לנוסעי המחלקה את שירות איכותי, או כפי שהם מגדירים זאת "להעניק להם מסע שלם ומפואר" באוויר ועל הקרקע.

מחלקה ראשונה במטוס קתאי פסיפיק. צילום: באדיבות קתאי פסיפיקמחלקה ראשונה במטוס קתאי פסיפיק. צילום: באדיבות קתאי פסיפיק

אם פספסתם, מצורף לעיונכם החלק הראשון של הכתבה עם עוד מחלקות עסקים של חברות התעופה המובילות הפועלות מתל-אביב. למעבר לכתבה - לחצו כאן.

בהמשך נביא בפניכם כתבה נוספת בסדרה העוסקת במחלקות הפרימיום אקונומי המופעלות מת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמחלקות עסקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: