אא

בכירים במלונאות רוצים את רזבוזוב לתפקיד נשיא התאחדות המלונות

המלונאים צריכים למצוא מחליף לאבי ניסנקורן שסיים את תפקידו לאחר האולטימטום של השר כץ. במסגרת זו, הועלה שמו של מי שהיה עד לאחרונה שר התיירות והתפטר לאחרונה מהכנסת

יחליף את ניסנקורן? רזבוזוב. צילום: פספורטניוז יחליף את ניסנקורן? רזבוזוב. צילום: פספורטניוז

במסגרת החיפושים אחרי נשיא חדש להתאחדות המלונות במקומו של אבי ניסנקורן שנאלץ לסיים את תפקידו, בכירים בענף המלונאות העלו לאחרונה את שמו של שר התיירות היוצא, יואל רזבוזוב.

כזכור, שר התיירות הנכנס, חיים כץ הודיע כי אין לו כוונה לעבוד מול ניסנקורן, כי אין לו אמונה בו. כץ הציב אולטימטום בפני המלונאים וניסנקורן הבין שאין לו יותר מדי ברירות והודיע על התפטרות. כזכור, המלונאים לא נתנו באופן פומבי הודעת תמיכה בניסנקורן וחששו מעימות חזיתי מול השר כץ.

כאמור, במסגרת הרעיונות למציאת מחליף בכיר לניסנקורן, עלה לאחרונה שמו של יואל רזבוזוב, שהתפטר לאחרונה מהכנסת, לאחר שהחליט לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטים.

עפ"י הידוע לפספורטניוז, עדיין לא נעשתה פנייה רשמית לרזבוזוב ולא ברור מה העמדה של רזבוזוב והאם הוא יכול לקבל את התפקיד, או שחלה עליו תקופת צינון לתפקיד שכזה.

עפ"י הידוע לרזבוזוב קשר טוב עם השר כץ, הוא בקיא בעניינים ויודע מה צריך לעשות כדי לפעול לקיצור הבירוקרטיה והמכשולים כדי לבנות מלונות חדשים למשל ומכיר את הבעיות שיש כיום למלונאים.

אין ספק שמהלך כמו הבאת רזבוזוב לתפקיד הנשיא, יכולה להיות מהלך משמעותי ומבריק מבחינת התאחדות המלונות, אך כאמור הנושא תלוי בגורמים לא מעטים וכדי שמהלך שכזה יצא אל הפועל, זה מתחיל ראשית בהסכמה של שר התיירות היוצא.

ישתפו פעולה? רזבוזוב והשר כץ. צילום: שלומי אמסלם, לעישתפו פעולה? רזבוזוב והשר כץ. צילום: שלומי אמסלם, לע

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבי ניסנקורןשר התיירות יואל רזבוזוביואל רזבורוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: