אא

יו"ר ועד עובדי אל על : "עובדי החברה יטיסו כל ראש ממשלה"

שרון בן יצחק, במסר חד-משמעי לעובדי החברה בכלל ולטייסים בפרט: "נטיס כל רה"מ כולל את בנימין נתניהו לכל מקום שצריך בעולם"

שרון בן יצחק. צילום: יחצ שרון בן יצחק. צילום: יחצ

"עובדי אל על הטיסו ויטיסו כל ראש ממשלה כולל את בנימין נתניהו, לכל מקום שצריך בעולם. עובדי אל על גאים ושמחים לעשות זאת בכל עת שיידרשו", כך אמר הבוקר (ה') שרון בן יצחק, יו"ר הוועד הרוחבי באל על במסר חד-משמעי לעובדי החברה.

אל על תטיס היום (חמישי) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לביקור ברומא. זאת לאחר, שמוקדם יותר השבוע, טייסי החברה סירבו לעשות כן. סירוב שהציב את אל על במוקד המחאה כאשר כאמור, טייסיה סירבו להטיס את ראש הממשלה במטוס בואינג 777 לביקורו ברומא. במשרד ראש הממשלה הגיבו בזעם בנושא והוציאו מכרז לכלל החברות לטיסה האמורה במטוס בואינג 737. על מנת לשקם את האמון מול משרד רה"מ והציבור, אל על הציעה מחיר הפסד של כ-23 אלף דולר עבור הטיסה, כאשר המחיר הריאלי הוא כ-100 אלף דולר).

עוד אמר בן יצחק בשיחות סגורות, "החברה צריכה להיות מחוץ לכל המחאות. יש באל על גם 2,000 מתפקידי ליכוד ואף אחד לא צריך לגרור את החברה לכל מה שקורה".

מארגני המחאה המתנגדים להפיכה המשטרית קראו אמש למפגינים לבוא לבתיהם של קברניט אל על בת"א והקצין הראשון ברמת השרון שיטיסו היום את ראש הממשלה לאיטליה כדי "להסביר להם שבדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון לא משתפים פעולה עם דיקטטורים", לשון המוחים. מאוחר יותר, הוחלט שאין זה ראוי להפגין אל מול ביתם של מי שעושים את עבודתם.

גורמים באל על אמרו היום כי הם לא חושבים שהמחאה תיכנס לתוך טיסת החברה לאיטליה, והם לא חושבים שהעובדים יעזו לנקוט בפעולת מחאה זאת לאור גם הדברים הנוקבים שאמרה הבוקר מנכ"לית החברה, דינה בן טל גננסיה, לעובדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלועד עובדי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: