אא

גוד ניוז: בהובלת שר התיירות בוטלה גזרת המע"מ על התיירות הנכנסת

הישג חשוב לשר חיים כץ שהצליח לבטל את כוונת האוצר להטיל מע"מ על שירותי התיירות. כץ: "מודה לרה"מ, לשר האוצר ולחבריי השרים שתמכו בבקשתי לבטל את הגזרה שהייתה מנחיתה מכה קשה על תעשיית התיירות"

שר התיירות, חיים כץ. צילום: יחצ שר התיירות, חיים כץ. צילום: יחצ

ועדת שרים לענייני תקציב קיבלה לפני זמן קצר פה אחד החלטה לתמוך בבקשתו של שר התיירות, חיים כץ, ולהוציא מחוק ההסדרים את ההצעה להוספת מע"מ על שירותי תיירות. 

שר התיירות חיים כץ ששידר לאורך כל השבועות האחרונים אופטימיות כי הגזירה המתכוננת תבוטל בסופו של דבר לא הסתיר את שביעות רצונו ואמר: "אני מודה לרה"מ, לשר האוצר ולחבריי השרים שתמכו בבקשתי לבטל את הגזרה שהייתה מנחיתה מכה קשה על תעשיית התיירות. נביא תקציב ראוי לקידום התיירות בישראל שהיא מנוע צמיחה משמעותי".

מאז נודע דבר כוונת האוצר לבטל את הפטור ממע"מ לתיירות נכנסת לישראל, תעשיית התיירות והמלונאות הפגינה לחץ וחשש גדולים בטענה שיישום החלטה כזו הייתה מנחיתה מכה קשה על הענף.  בכך למעשה השר חיים כץ הצליח להציל את ענף התיירות, שלצידו גם מיכאל יצחקוב העובד בצמוד לשר התיירות אשר ניצח על שינוי ההחלטה.

המלונאים וענף התיירות מרוצים מההחלטה.

כאמור, בוועדה חברים שר התיירות כץ, שהביע מוקדם יותר השבוע תקווה שיצליח להביא לביטול החלטת הממשלה האומללה, מבחינתו ומבחינת ענף התיירות. באחרונה קרא לראשי הענף להמתין ולאפשר לו לחתור לביטול הכוונה. 

בראשות הוועדה עומד שר המשפטים, יריב לוין שכיהן בעבר כשר התיירות ומבין היטב את חשיבות הענף. בתקופתו, משרד התיירות זכה לתקציבי ענק. עוד חברים בוועדה, שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. 

מלשכת מארגני התיירות הנכנסת נמסר בתגובה לביטול גזרת המע"מ על שירותי התיירות: "לשכת התיירות הנכנסת מברכת את השר כץ על ביטול מס התיירים. מאבקו הנחוש של השר כץ כנגד המס המיותר הוא ניצחון גדול לתיירות בישראל בפרט ולכלכלה הישראלית בכלל. על כל הגורמים לעבוד יחדיו בכדי לחזק את התיירות לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: