אא

בענף התיירות מחמיאים לשר כץ: ״מנהיגותך, נכס ותקווה עבור כולנו״

ראשי תעשיית התיירות במכתב תודה לשר כץ שהצליח לבטל את הפטור ממע"מ לתיירות: ״נכנסת לתפקיד השר ישר לתוך ליבו של משבר שאיים לחבל באופן משמעותי בתיירות לישראל. אין זה מקובל במחוזותינו ששר נכנס למשרד ומיד מקבל על עצמו את מלוא האחריות״

שר התיירות כץ. צילום: יחצ שר התיירות כץ. צילום: יחצ

שר התיירות, חיים כץ, זכה לשבחים מאנשי ענף התיירות על טיפולו במשבר המע"מ. על כך שהצליח לשנות את ההחלטה של פקידי האוצר ולהסיר את ביטול הפטור ממע״מ לתיירות הנכנסת מחוק ההסדרים.

כזכור, לאורך כל התקופה האחרונה השר כץ אמר מאחורי הקלעים, כי הוא בטוח שיצליח לשנות את ההחלטה על הטלת המע״מ על ענף התיירות וביקש מראשי ענף התיירות להמתין מספר ימים כדי לאפשר לו לשנות את ההחלטה.

במכתב ששלחו לשר כץ, דני אמיר יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת והמנכ"ל יוסי פתאל הם כותבים בין השאר לשר התיירות: "על חשיבות הצלחתך לבטל את רוע הגזרה מיותר להכביר מילים, אולם אנו מוצאים לנכון להביע את הערכתנו הגדולה על הדרך. נכנסת לתפקיד השר ישר לתוך ליבו של משבר שאיים לחבל באופן משמעותי בתיירות לישראל, שחלקה בכלכלת היצוא של ישראל אינו נופל מזה של התעשיות הביטחוניות. אין זה מקובל במחוזותינו ששר נכנס למשרד ומיד מקבל על עצמו את מלוא האחריות וההובלה, מבטיח וגם מקיים לעשות כל שלאל ידו להילחם במה שנראה בלתי אפשרי".

עוד מוסיפים השניים: "אדוני השר, מנהיגותך כפי שבאה לידי ביטוי בעניין המע"מ היא נכס ותקווה עבור כולנו שנכונו לנו ימים טובים של שיתוף פעולה שיביא לשגשוג שמדינת ישראל תיהנה מהדיבידנדים שלו, החורגים מעבר לתחום הכלכלי. יחד איתך, מנהיגותך וצוות המשרד, נוכל  לתרום למעמדה וחוסנה של ישראל. שמענו את השקפת עולמך וכוונתך לפיתוח הפריפריה באמצעות התיירות הנכנסת ואנחנו מבטיחים להיות שותפים מלאים ומועילים להגשמת חזון זה כשהוא יעד לאומי חשוב".

כמו כן, אמיר ופתאל מציינים במכתב: ״בהזדמנות זאת אנו מבקשים להודות גם לצוות  המעולה שלך בראשות מיכאל יצחקוב שעמד איתנו בקשר רצוף, סייע בהכוונה ועדכונים וגם שמע בסבלנות את הטרוניות והדאגות שהעלנו בפניו מדי יום כל היום. תודות גם למנכ"ל המשרד דני שחר שהיה לצידנו בעצה ומעשה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: