אא

קתאי פסיפיק: 400 כרטיסי הטיסה הסתיימו תוך שעתיים

חברת התעופה השיקה את קמפיין "עולם המנצחים", המחלק בעולם 500,000 כרטיסי טיסה חינם להונג קונג. הבוקר הושק הקמפיין בישראל והוזמנו כל הכרטיסים שהוקצו לישראלים

קתאי פסיפיק. צילום: Shutterstock קתאי פסיפיק. צילום: Shutterstock

בהמשך לדיווח מתחילת החודש, במטרה לחזק את התיירות לאחר הקורונה ולהגביר את המודעות למורשת העשירה של הונג קונג, קתאי פסיפיק יצאה בקמפיין עולמי לחלוקת 500,000 כרטיסי טיסה.

הקמפיין, "עולם המנצחים", יצא לפועל בחסות רשות שדות התעופה של הונג קונג ובתמיכת מועצת התיירות (HKTB), וכלל גם את ישראל. היום (ד'), תוך שעתיים בלבד מפתיחת הקופות, הוזמנו כל 400 כרטיסי הטיסה החינמיים שהוקצו לנוסעים הישראלים.

הזוכים ייהנו מכרטיס אקונומי הלוך ושוב בטיסות מנתב"ג, לא כולל מיסים והיטלים, אותו יוכלו לממש החל מהיום (ה-10 במאי 2023) ועד ל-10 בפברואר 2024. במהלך החופשה הם יזכו ליהנות גם מסצינת האוכל המפורסמת בעולם, ביקור באטרקציות מרכזיות כמו בודהה טיאן טאן או מטיול בסירה סביב נמל ויקטוריה.

צילום: יחצצילום: יחצ


קוסימה ווטקינס, מנהלת קתאי פסיפיק בישראל אמרה: "אנו שמחים מאוד על ההיענות הנלהבת של חברי קתאי שלנו, שנרשמו לקמפיין הכרטיסים "עולם המנצחים" בישראל. האתר שלנו פעל היטב במהלך תקופת ההרשמה לקמפיין. אנו מעריכים את ההבנה של כמה מהחברים שנאלצו לעמוד להמתין לתורם הבוקר כדי להיכנס לאתר הקמפיין. בתור הספק הביתי של הונג קונג, אנו נרגשים לתמוך בקמפיין הכרטיסים "עולם המנצחים" כדי לקבל בברכה מבקרים מרחבי העולם לגלות את יופיה של עיר הולדתנו האהובה".

נזכיר כי לא מזמן קיימנו עם קוסימה ווטקינס ראיון מיוחד על פעילות החברה בישראל מאז השקת הקו בישראל לפני כחמש שנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קתאי פסיפיקהונג קונגטיסה בחינם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: