אא

לאור הביקוש הגדול: פתאל אירופה מתכוונת לגייס כ-170 מיליון שקל

זאת במקום כ-150 מיליון שקל במסגרת אגרות חוב סדרה ג'. החברה נענתה למכירת 170,000 יחידות במחיר של 916 ליחידה במסגרת הכוונה להקים שותפות עם גופים מוסדיים לרכישת בתי מלון באירופה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

פתאל אירופה מעלה את סכום הגיוס שלה באמצעות אגרות חוב סדרה ג' שהיא מנפיקה לסך של כ-170 מיליון שקל. זאת, במקום כ-150 מיליון שקל שתכננה תחילה לאור הביקושים הגדולים להם היא זוכה.

במסגרת מכרז, הוצעו למשקיעים מסווגים יחידות הכוללות כל אחת 1,000 שקל. במסגרת המכרז הוגשו לחברה התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת 405,115 יחידות.

הגדלת ההיקף לאחר שמדרוג אישרה דירוג  A2.il באופק יציב שאושר ביום 18.5.2023, יהא תקף לאגרות חוב שתנפיק החברה בהיקף של עד 170 מיליון שקל.

החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת 170,000 יחידות במחיר של 916 שקל ליחידה.

פתאל אירופה הודיעה כזכור בשבוע שעבר כי החלה לבחון אפשרות להקים שותפות מוגבלת ישראלית נוספת בתחום המלונאות יחד עם גופים מוסדיים בישראל. השותפות החדשה תפעל במתכונת דומה למתכונת שבה פועל מיזם המלונאות שהקימה במחצית הראשונה של שנת 2022 לצד גופים מוסדיים בישראל. על פי המתווה המסתמן, היקף ההשקעה הכולל של השותפים המוגבלים בשותפות הנוספת יסתכם בכ-400 מיליון אירו.

בחודש אפריל 2022 השלימה החברה גיוס של 315 מיליון אירו למנטרת רכישת מלונות באירופה. הגיוס הכספי כעת חלק מתכנית החברה לרכוש עוד מלונות באירופה ולנצל את ההזדמנויות העסקיות.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פתאל אירופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: