אא

מנכ"לית אל על: ״הולכים בכל הכוח על להיות חברת התיירות הגדולה והטובה בישראל"

כך אמרה דינה בן טל במסיבת עיתונאים שכינסה הבוקר (ד') בעקבות פרסום תוצאות הרבעון הראשון של השנה, בהקשר לשיתוף הפעולה עם איסתא

מנכלית אל על. צילום: יחצ מנכלית אל על. צילום: יחצ

בעקבות פרסום הדו"ח הכספי לרבעון הראשון של 2023, התייחסה מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, במסיבת עיתונאים שכינסה הבוקר (ד') בזום, בין היתר, להקמת חברת התיירות המשותפת עם חברת איסתא. 

"זה שיתוף פעולה של שני מותגי על. החיבור של עולם התיירות והתעופה נותן לנו נקודות חוזק. הדרך של לבנות חברה חדשה בין גוף שמתמחה בטיסות לבין גוף שמתחמה בתיירות, נותן לנו יתרון. יכולנו לעשות את זה לבד אבל זה היה לוקח הרבה יותר זמן. יותר נכון לנו לקחת מישהו שמתמחה בתיירות ולהוציא מוצר 'טיים טו מרקט'", אמרה בן טל גננסיה. "אנחנו הולכים בכל הכוח על המהלך הזה של להיות חברת התיירות הגדולה והטובה בישראל. זה חלק מהאסטרטגיה שלנו ואנחנו הולכים בקו הזה. אני יכולה להגיד שכל הדבר הזה ביחד: גם תחילת השנה עם הרבעון הטוב ביותר מאז שהתחלנו לספור, עם קו ביקושים חזק שנמשך קדימה - אנחנו רואים שיש לנו את כל הכלים כדי לממש את התוכנית האסטרטגית. אנחנו יכולים לקחת את החברה ולממש את התוכנית האסטרטגית. אם לא הייתי מאמינה בתכנית האסטרטגית שלנו, לא הייתי מדברת עליה כל כך הרבה".

אל על, פרסמה כאמור הבוקר את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה - שהוא הרבעון הטוב ביותר מאז הופרטה בשנת 2005. בין היתר, הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון של השנה ב-17% ולראשונה מאז הופרטה ב-2005 עברה לרווח תפעולי של 9 מיליון דולר. המכירות הסתכמו ב-674 מיליון דולר.

עוד אמרה מנכ"לית אל על במסיבת העיתונאים, ״השקנו חידושים בתפריט היינות, מטוס ה-737 הראשון חוזר עם wifi וכל המטוסים יחזרו בהדרגה עם האינטרנט. השקנו שירות חדש: 'אל על Protect' שנותן בעלות סמלית אם יש איזשהו שינוי, להגן על הכרטיס באמצעות זיכוי שובר אל על שזמין לכל שובר שאפשר לקנות בחנויות אל על - גם באתר וגם במטוס. כל זה, ביחד עם חיזוק המותג שהשקנו בחודש פברואר והשפה המיתוגית החדשה שהתקבלה בצרוה מאוד יפה״.

עוד ציינה במסיבת העיתונאים כי ״אתמול (ג') התבשרנו בתחרות של המי״ל שזכינו ב-2 פרסים במקום ראשון ב-2 קטגוריות. פעם ראשונה בהיסטוריה של אל על וזה מצטרף ל-5 כוכבי המישלן של אפקס בדרוג הבינלאומי. מדובר ב-25 חברות תעופה בעולם שזוכות ב-5 כוכבים, וזה מצטרף לפרס ה-Bravo. אנחנו במגמה מאוד חיובית״.

אל על. צילום: יחצאל על. צילום: יחצ

באשר לשאלת השאלות, מתי אל על תעבור לרווחיות? כך השיבה בן טל: "יש לנו תכנית שנועדה להביא אותנו ליציבות ברווחיות ולגיוון בהכנסות. המטרה שלנו לייצר רווחיות עקבית. הרבעון הזה הוא פתיחה חזקה של 2023".

עוד אמרה, "שמנו לעצמנו מטרה לגדול. השירות שלנו הוא הנכס האסטרטגי שלנו ואנחנו שמחים שהטיסות מלאות ושוקלים להוסיף כיבלות גם בטיסות למזרח. לא היינו מוסיפים וחוזרים אילולא הנתיב המקוצר למזרח".

באשר לצי המטוסים צרי הגוף, ציינה בן טל כי "כרגע יש שני מטוסים שאינם בשימוש ויש תכנית להחזיר אותם. תזכרו איפה היינו רק לפני שנה. אנשים היו בבית. טייסים היו צריכים לעבור הכשרות מחדש. בצי צרי הגוף, העובדה שאנחנו מדברים על מתווה החלפת הצי באופן מדורג, יאפשר לנו גם ליהנות מפוטנציאל נוסף של קיבולת. נשתדל להכניס מטוסים חדשים בקיץ ולהוציא מטוסים ישנים בחורף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: