אא

לצד הנדל"ן: התכנית האסטרטגית של איסתא להגדלת הרווחיות בתחום התיירות

במצגת לשוק ההון איסתא מציגה את האסטרטגיה שלה במגזר התיירות: "שיפור יכולות הדיגיטל, יכולות התמחור והעמקת נתח לקוח"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לא רק פריחה נדל"נית. במצגת מיוחדת לשוק ההון מציינת חברת איסתא את האסטרטגיה המרכזית שלה במגזר התיירות כדלקמן:

שיפור יכולות הדיגיטל: לרבות יכולות התמחור והעמקת נתח לקוח להתמודדות למול שחקני האונליין הגלובליים המובילים בעולם והפועלים בישראל.

שיתופי פעולה אסטרטגיים: למול קהלי לקוחות שהינם Captive market, להרחבת יכולות ההפצה של הקבוצה.

התייעלות תפעולית: באמצעות שדרוג התשתיות הטכנולוגיות, אוטומטיזציה בתהליכי העבודה וסינרגיה קבוצתית.

הגדלת רווחיות: התמחויות במוצרי נישבה תיירותיים באמצעות המערך הסיטונאי והגברת הסינרגיה עם מלונות הקבוצה.

מהלך נוסף שיזניק את מגזר התיירות של איסתא הוא הקמת חברת תיירות משותפת של איסתא ואל על. באחרונה אמרה בנושא מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, במסיבת עיתונאים: ״הולכים בכל הכוח על להיות חברת התיירות הגדולה והטובה בישראל".

בשנת 2022 מגזר התיירות של איסתא מכר כ-35% באמצעות מכירות אונליין לעומת 17% בשנת 2019. 

בשנת 2022 טסו עם קבוצת איסתא 815 אלף נוסעים לעומת 996 אלף בשנת 2019 ו-325 אלף בשנת 2021.

הרווח המגזרי בשנת 2022 הסתכם לסך של 85 מיליון שקל.

במגזר המלונאות, איסתא מחזיקה 14,299 מ"ר של מלונאות בישראל ו-77,827 אלף מ"ר נוספים במלונות בחו"ל.

נזכיר כי איסתא סיימה את הרבעון הראשון של 2023 ברווח של כ-21 מיליון שקל לעומת רווח של כ-13 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: