אא

הצלחה לאיסתא בהנפקת אג"ח סדרה א' - התחייבות לרכישה ב-301 מיליון שקל

בכוונת איסתא להיענות להצעות להתחייבויות מוקדמות ע"י משקיעים מסווגים לרכישה בכ-246 מיליון שקל ולהשתמש בכסף למימוש הזדמנויות עסקיות

הבורסה לניירות ערך בת"א. צילום: shutterstock הבורסה לניירות ערך בת"א. צילום: shutterstock

הצלחה לאיסתא בהנפקת אג"ח סדרה א'.

החברה קיימה אתמול (ג') מכרז לקבלת התחייבויות מוקדמות ממשקיעים מסווגים, והמכרז זכה להצלחה גדולה כאשר התקבלו התחייבויות לרכישת אג"ח בכ-301 מיליון שקל. המחיר שנקבע במכרז הינו 991 שקל ליחידה.

בכוונת איסתא להיענות להצעות להתחייבויות מוקדמות על ידי משקיעים מסווגים לרכישת אגרות חוב בסך של 246.678 מיליון שקל מסדרה א'. יודגש כי מחיר היחידה הסופי יקבע במסגרת הצעה לציבור שתקיים החברה. אגרות החוב המוצעות ניתנות להמרה ונושאות ריבית שנתית של 4.85%.

בכוונת איסתא לנצל את המכרז לטובת רכישת נכסים וחברות בהזדמנות ולנצל את המצב הכלכלי, כאשר יהיה מי שיעמיד נכסי מקרקעין או חברות בתחום התיירות למכירה במחירים הזדמנותיים. לכן, באיסתא ביצעו את ההנפקה ולמעשה יהיו מוכנים לנצל את המצב.

לא מכבר, בחברה הוחלט להמתין ולא לבצע עסקאות נוספות, לבחון את השוק ולחכות לתזמון המתאים מבחינת המשך רכישת נכסים.

הגיוס הובל על ידי ברק קפיטל חיתום בראשות צביקה מנס ואת ההנפקה ליווה עו"ד אמיר עסלי, שותף במשרד ש. הורוביץ.

איסתא נסחרת בבורסת ת"א לפי שווי שוק של 1.390,369 מיליארד שקל. מתחילת 2023 מניית החברה רשמה ירידה של 16.60% ומתחילת החודש היא רשמה עלייה של 8%.

נזכיר כי באחרונה פרסמנו כאן לראשונה כי ״קרן ספרה״ היא השותפה העסקית החדשה של איסתא. הקרן נכנסת שותפה בכ-25% ב"אופן סלע" מקבוצת איסתא הפועלת בתחום מרכזי המסחר השכונתיים, תמורת כ-56 מיליון שקל. המטרה: להגיע לכ-11 מרכזים עם שווי חברה של 700-800 מיליון שקלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: