"חברות התעופה לא מרוצות מרמת השירות בנתב"ג"
כך כותב מנכ"ל יאט"א בישראל למ"מ מנכ"ל רש"ת בשם חברות התעופה: "עקב קשיים שונים ברמת השירותים הניתנת להן בנתב״ג, הן נאלצות להתמודד עם קשיים תפעוליים נרחבים ולא פשוטים כתוצאה מכך״. זוסמן מבקש ״לגרום לכך כי המצב ישתנה ובמהרה״
מכתב של קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל לאמנון כהן מ"מ מנכ"ל רשות שדות התעופה מצביע על שורה של כשלים בהתנהלות בנתב"ג.
זוסמן מציין בפתח מכתבו כי הוא התבקש לפנות אליו בשם חברות התעופה החברות ביאט"א.
"על פי המידע המגיע אלנו מחברות התעופה החברות בארגון, עקב קשיים שונים רמת השירותים הניתנת להן בנתב"ג (בין אם מדובר בשירותים הניתנים לכלי הטיס ובין אם בכאלה הניתנים לצבור הנוסעים) אינה משביעת רצון והן נאלצות להתמודד עם קשיים תפעוליים נרחבים ולא פשוטים כתוצאה מכך", כותב מנהל יאט״א הוותיק בישראל ומוסיף: "אשר על כן, נבקשך להפעיל סמכותך ולגרום לכך כי המצב ישתנה ובמהרה, וזאת בשים לב לגידול משמעותי נוסף בתנועה ובמספר המשתמשים בשירותי תעופה בינלאומית לישראל וממנה, במהלך חודשי הקיץ ומעבר לכך".
עוד מציין זוסמן: "לא למותר להוסיף ולציין כי ארגון יאט"א עומד לרשותך ולרשות צוות משרדך ונכון לסייע, ככל שיידרש".