אא

וולדורף אסטוריה ירושלים: אחד מ-5 מלונות הטובים במזרח התיכון וצפון אפריקה

המלון הירושלמי נבחר על ידי מגזין התיירות Travel + Leisure. מנכ"ל וולדורף אסטוריה: "בטוח שהזכייה שלנו תמשיך לעשות הדים בעולם ותביא עוד תיירים לישראל"

וולדורף אסטוריה י-ם. צילום: עמית גירון וולדורף אסטוריה י-ם. צילום: עמית גירון

מגזין התיירות Travel + Leisure בחר במלון וולדורף אסטוריה ירושלים לאחד מ-5 המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023.

מדי שנה עורך המגזין סקר, בין היתר, של בחירת בתי המלון הטובים בעולם. המגזין מבקש מקהל קוראיו לחלוק את דעתם על מלונות וגם על אתרי נופש, ערים, איים, ספינות שייט, אתרי ספא, חברות תעופה ועוד. במסגרת הסקר נרשמו יותר מ-685,000 הצבעות שדירגו כ-8,500 מלונות, חברות שייט וכיו"ב. המדרגים העניקו לוולדורף אסטוריה את הציון 92.80 מתוך 100 וזו הזכייה הרביעית של המלון ב-Travel + Leisure.

לצד וולדורף אסטוריה ירושלים, נמצאים ברשימה בורג' אל ערב בדובאי, לה ממוניה במרקש מרוקו ומלונות fourseasons במרוקו ובקהיר. 

אבנר און, מנכ"ל וולדורף אסטוריה ירושלים: "כבוד גדול למלון וולדורף אסטוריה ירושלים ולעובדיו על הבחירה בו. וולדורף אסטוריה ירושלים עושה מאמצים רבים להוכיח שאפשר לספק את השירות והאיכות ברמה הגבוהה ביותר שיש גם בישראל. אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה, האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין גם את הקהל המקומי להגיע אלינו וליהנות מרמת האירוח, השירות, הספא והקולינריה שמעניק המלון גם למי שלא לן במלון. אני בטוח שהזכייה שלנו תמשיך לעשות הדים בעולם ותביא עוד תיירים לישראל שאוהבים להתארח ברשתות בינלאומיות ולקבל איכות ושרות מהמעולים הקיימים בעולם". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושליםוולדורף אסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: