אא

דלתא אייר ליינס: נוסע נעצר לאחר שחנק ופצע דיילת

בעת נחיתת המטוס בניו אורלינס נוסע בהתקף פתאומי החל לחתוך את עצמו בשבר זכוכית ולאחר מכן הסתער על דיילת, חנק ופצע אותה, עד שקבוצת נוסעים הצליחה להכניע אותו

צילום: 123rf צילום: 123rf

התקרית יוצאת הדופן התרחשה אתמול, 3 באוגוסט, בסביבות השעה 16:00, כאשר טיסת דלתא אייר ליינס, שהגיעה מנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה (ATL), נחתה בנמל התעופה הבינלאומי לואי ארמסטרונג (MSY) בניו אורלינס.

עפ"י עדויות של נוסעים, שנמסרו לאמצעי התקשורת, האיש, בן 39, קם ממושבו ובהתקף פתאומי החל לפגוע בעצמו באמצעות שבר של כלי זכוכית, ומיד לאחר מכן הסתער על אחת הדיילות והחל לתקוף אותה.

האיש חנק את הדיילת, הניף לעבר צווארה את שבר הזכוכית, ואיים על נוסעים אחרים, שיערוף את ראשה אם ינסו להתקרב אליו.

עוד על פי הדיווחים, הנוסע הצליח לפגוע בדיילת באמצעות שבר הזכוכית, עד שמספר נוסעים הסתערו לעברו, הכניעו אותו, וריתקו אותו עד שהשוטרים הגיעו ועצרו אותו.

למרבה המזל, הדיילת ספגה פציעות קלות בלבד, ואילו מונטגומרי נלקח לבית חולים סמוך כדי לטפל בפציעותיו, שהיו חמורות למדי כתוצאה מהחתכים בשבר הזכוכית, ומאוחר יותר הואשם בהתנהגות חמורה.

בהצהרה פומבית לאמצעי התקשורת ציינה דלתא אייר ליינס: "טיסת דלתא 2432 שפעלה מאטלנטה לניו אורלינס פגשה אנשי אכיפת החוק עם נחיתתה בעקבות בעיה, שדווחה על הלקוח בתא הנוסעים. לדלתא יש אפס סובלנות להתנהגות סוררת במטוסים שלנו ובשדות התעופה שלנו. אין דבר חשוב יותר מהבטיחות והביטחון של האנשים שלנו ושל הלקוחות שלנו".

כפי שפרסמנו קיים זינוק במקרי אלימות בטיסות. על פי נתוני יאט"א, מחודש יוני על כל 568 טיסות ארעה תקרית אלימה ב-2022 לעומת אחת לכל 835 ב-2021. יאט"א: "המגמה הגוברת של נוסעים סוררים, מדאיגה. נוסעים וצוות זכאים לחוויה בטוחה. יש לוודא שלממשלות יש את הסמכות החוקית להעמיד לדין נוסעים סוררים״.

לאחרונה פרסמנו על מקרה של נוסע יונייטד שהתפרע ואיים כי יפתח את דלת המטוס בזמן הטיסה ועל מקרה נוסף מוקדם יותר, בו הטיסה חזרה על עקבותיה בעקבות נוסע שהתפרע במהלך הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אטלנטהדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: