אא

כנפיים אחזקות תקבל שירותי תחזוקה בנתב"ג מקבוצת Nayak

כנפיים אחזקות מודיעה על תחילת קבלת שירותי תחזוקת ליין בנתב"ג מקבוצת Nayak האירופאית. Nayak היא החברה הגדולה והוותיקה באירופה בתחום תחזוקת מטוסים, הפועלת במעל ל-50 שדות תעופה

מטוס בעמדת המראה. צילום: shutterstock מטוס בעמדת המראה. צילום: shutterstock

כנפיים אחזקות בע"מ, הודיעה היום (ד', 16.8.23) כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת Services Aircraft Nayak האירופאית, העוסקת במתן שירותי תחזוקה שונים בתחום התעופה.

במסגרת ההסכם ינתנו שירותי תחזוקת ליין למטוסים אזרחיים (נוסעים ומטען) של חברות תעופה בינלאומיות בנתב"ג - עם אפשרות עתידית להרחבת הפעילות לשדות תעופה נוספים בישראל.

בהתאם לשותפות המוגבלת, שתי החברות יחזיקו כל אחת ב-49.9% מיחידות ההשתתפות, כאשר חברת השותף הכללי תחזיק ב-0.2% מיחידות השותפות. באשר לחלוקת השותף הכללי, כנפיים תחזיק ב-49.9% ממניותיו, ו-Israel Nayak תחזיק ביתרת המניות.

מטוס של חברת Global Knafaim Leasing. צילום: שאטרסטוקמטוס של חברת Global Knafaim Leasing. צילום: שאטרסטוק

הפעילות תחל במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023, עם מספר מצומצם של לקוחות עוגן, כאשר בהמשך יורחבו היקפי הלקוחות, הפעילות והיקפי העובדים.

בשלוש השנים הראשונות למיזם יסופקו השירותים ללקוחות באמצעות הסכם שירותים עם קיו.איי.אס ישראל בע"מ (QAS), חברה בת של כנפיים (50%), העוסקת במתן שירותי קרקע לחברות תעופה ומפעילי מטוסים פרטיים, במתן שירותי ליווי לנוסעים ובהפעלת טרקליני נוסעים ואח"מ בנתב"ג.

בהתאם להסכם ולדרישות הרגולטוריות, המעטפת המקצועית לפעילות ולמתן השירותים, הכוללת שירותים הקשורים לרישיונות, ביטוח וכדומה, תינתן על ידי קבוצת Nayak.

קבוצת Nayak פועלת משנת 1974 ומספקת שירותים שונים לתחזוקת מטוסים אזרחיים, לרבות תחזוקה כבדה (Maintenance Base) ושירותי תחזוקת ליין. שירותי תחזוקת הליין ניתנים כיום ביותר מ-50 שדות תעופה באירופה, למספר רב של חברות תעופה ולמטוסים מסחריים מסוגים שונים.

ברוכים הבאים לנמל התעופה בן גוריון. צילום: שאטרסטוקברוכים הבאים לנמל התעופה בן גוריון. צילום: שאטרסטוק

מרקו סמית, מנכ"ל ודירקטור מנהל של Services Aircraft Nayak, אמר כי: "השוק הישראלי הוא בעל חשיבות אסטרטגית עבורנו מבחינה גיאוגרפית ועסקית, עם נוכחות גוברת של חברות תעופה בינלאומיות מובילות ופוטנציאל צמיחה ורווחיות. העובדה כי מדובר בתחנה השנייה בלבד שאנחנו פותחים מחוץ לאירופה מעידה על הציפייה שלנו מהשוק הישראלי ועל חשיבותו עבורנו כאמור. אנו סבורים שהתרחבותנו לישראל תחזק את מעמדה הגלובאלי של Nayak ורואים בקבוצת כנפיים שותף ארוך טווח, בזכות הניסיון הרב, המומחיות וההערכה לה היא זוכה בענף".

ערן בן מנחם, מנכ"ל כנפיים אחזקות, מסר: "תחום תחזוקת ליין כולל מגוון שירותים רחב והוא נהנה מביקוש גובר בישראל לאור הגידול המתמשך במספר חברות התעופה הבינלאומיות בנתב"ג וההתאוששות בענף התעופה. הקמת המיזם החדש דורשת השקעה לא גבוהה, בוודאי בשים לב לפוטנציאל הקיים ובהשוואה למקובל בעולם במתן שירותים אלו. אנו מאמינים כי הסינרגיה החזקה בין המוניטין, המומחיות והמקצוענות של Nayak, לבין הניסיון וההכרות של קבוצת כנפיים ו-QAS עם ענף התעופה בישראל ודרישותיו, יחד עם מערכות היחסים עם חברות תעופה גלובאליות שהצדדים מביאים עמם לשולחן, תביא למיקסום הערך הטמון במיזם, ותקנה לקבוצה מומחיות עסקית נוספת."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכנפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: