אא

6 שנים אחרי קריסתה: האם חברת הלואוקוסט "מונארך" חוזרת לטוס?

נראה כי יש מי שמתחיל בהכנות לקראת השקה מחודשת של חברת הלואוקוסט שגם טסה בעבר לישראל ופשטה רגל ב-2017. מנכ"ל חדש מונה, אתר אינטרנט נפתח וגם חשבונות ברשתות החברתיות. כל הפרטים הידועים

מטוס של מונארך לפני קריסתה ב-2017. צילום: Shutterstock מטוס של מונארך לפני קריסתה ב-2017. צילום: Shutterstock

היא היתה בשורה גדולה אך גם כישלון חרוץ. חברת הלואוקוסט הבריטית "מונארך", שטסה בעבר מלונדון לאילת ובמחירים שוברי שוק ממנצ'סטר לנתב"ג, התמודדה במשך שנים עם משברים כלכליים חמורים עד שקרסה ונסגרה ב-2017.

כעת יש מי שמנסה להחיות את החברה, שעל אף היותה חברת לואוקוסט לא גדולה במיוחד, נחשבה לאהובה במיוחד על הקהל הבריטי.

עם תחילת שבוע העבודה בעולם, נפתח הבוקר אתר אינטרנט בכתובת https://letsmonarch.co.uk ובו ההודעה הבאה: "אנחנו עובדים קשה על הקמת 'מונארך החדשה', במיוחד עבורכם". בנוסף לאתר הועלו לרשת גם חשבונות טוויטר ואינסטגרם שם מבטיחים בחברה לעדכן על פתיחתה המחודשת.

מתוך הרשתות החברתיות של LET'S GO MONARCHמתוך הרשתות החברתיות של LET'S GO MONARCH

עוד לפני פתיחת האתר והחשבונות ברשתות החברתיות, נודע כי לתפקיד מנכ"ל החברה החדשה מונה דניאל אלינגהאם, להגדרתו "פנסיונר לשעבר" מעולם התעופה, שעבד בעבר כבכיר בין היתר בסוויס ובאוסטריאן איירליינס.

בסוף השבוע התראיין אלינגהאם לאתר אינטרנט אמריקני בשם "Airways", שם סיפר כי התגייס לתפקיד בשל מה שהגדיר כ"דרישה גדולה בענף התיירות הבריטי". המנכ"ל החדש לא התחייב על תאריך הקשה לחברה המחודשת שבסיסיה המרכזיים צפויים להיות כבעבר - לוטון בלונדון, ונמל התעופה של מנצ'סטר.

בעקבות ההודעה על חזרתה של החברה לפעילות, המסעירה את ענף התעופה בממלכה הבריטית ומחוצה לה, צצו לא מעט פרסומים שקריים - "פייק ניוז" לגבי מבצעים שונים וקידומי מכירות של החברה. בפוסט נוסף ברשתות החברתיות הבהירה ההנהלה החדשה כי החברה לא מקיימת כעת כל מבצעי מכירות וכי כל פרסום בעניין הזה הוא תרמית.

מונארך איירליינס, שכאמור נסגרה סופית ב-2017 לאחר שנים של משבר בעקבות המבנה הפיננסי של החברה, החזיקה ביום סגירתה 35 מטוסים צרי-גוף וטסה ל-43 יעדים, בהם נתב"ג ונמל התעופה הזמני שפעל בעובדה בטרם פתיחת נמל התעופה רמון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מונארךחברות תעופהפשיטת רגלחברת תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: