אא

שקט תעשייתי באמריקן איירליינס: טייסי החברה אישררו הסכם חדש עם הנהלת החברה

חוזה חדש לטייסי חברת התעופה הגדולה בעולם יעניק יותר מ-9 מיליארד דולר של פיצויים והטבות ל-15,000 הטייסים של אמריקן אייירליינס. מנכ״ל החברה: ״יום נהדר עבור הטייסים וחברת התעופה שלנו"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

טייסי אמריקן איירליינס, המיוצגים על ידי איגוד הטייסים (APA), אשררו היום הסכם חדש לארבע שנים עם החברה. החוזה החדש יספק יותר מ-9 מיליארד דולר של פיצויים והטבות ל-15,000 הטייסים של אמריקן אייירליינס.

"היום הוא יום נהדר באמת עבור הטייסים וחברת התעופה שלנו", אמר רוברט איזום, מנכ"ל אמריקן איירליינס. "הסכם זה יעזור לנו להרחיב באופן מיידי את יכולת ההכשרה לטייס שלנו כדי לתמוך במטוסים שלא מנוצלים וטיסה עתידית ולספק לטייסים שלנו הזדמנויות נוספות להתקדם בקריירה שלהם. אנו אסירי תודה על צוותי המשא ומתן של החברה ושל APA שעבדו בחריצות ובשיתוף פעולה כדי להגיע להסכם שאנו גאים בו ואחד שמגיע לטייסים שלנו. ואני רוצה להודות באופן אישי ולברך לקפטן אד סישר, נשיא APA, על המנהיגות המעולה שלו לאורך תהליך המשא ומתן".

כזכור, חברת התעופה האמריקאית הודיעה בשבוע שעבר כי תוסיף 4 קווים חדשים ותחדש קו נוסף כחלק מההתרחבות הטרנס-אטלנטית שלה. כמו כן, מעבה עוד יותר את לוח טיסןת החורף שלה בין ארה"ב למקסיקו, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית. 

גם טייסי יונייטד איירליינס הגיעו לאחרונה להסכם לאחר 5 שנים של מו"מ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: