אא

לאחר מו"מ של כ-5 שנים: טייסי יונייטד איירליינס יזכו לתוספת שכר של עד כ-40%

הסכם העבודה החדש יהיה תקף ל-4 שנים ושכר הטייסים יגדל בין 34.5% ל-40.2%. ההסכם יעלה לחברה כ-10 מיליארד דולר והוא יושלם לאחר אשרור 16,000 טייסי החברה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בדרך לשקט תעשייתי בחברת יונייטד איירליינס, זאת לאחר שהנהלת החברה הגיעה לסיכום עקרוני עם טייסיה.

ההסכם היסטורי בין הצדדים הושג לאחר לאחר תקופה ארוכה ולא שקטה בה טייסי חברת התעופה האמריקאית פרסמו סדרת פוסטים בין היתר נגד המנכ״ל והנהלת החברה. כאמור, כעת הגיעו הנהלת יונייטד איירליינס ואיגוד הטייסים להסכם עבודה ראשוני הכולל העלאות שכר של עד 40.2% במשך ארבע שנים, ובכך סיימו משא ומתן ארוך ומתוח.

צילום מסך מהטוויטר של טייסי יונייטד איירליינסצילום מסך מהטוויטר של טייסי יונייטד איירליינס

ההסכם, עליו הכריז איגוד הטייסים (ALPA), מגיע חודשים לאחר ההסכמים הקודמים של טייסי חברות התעופה הגדולות: טייסי דלתא איירליינס, שחתמו על חוזה חדש, שכלל העלאות של 34% במשך ארבע שנים, וטייסי אמריקן איירליינס, שהגיעו להסכם חדש עם העלאות של 40% במשך ארבע שנים.

איגוד ALPA ציין כי ההסכם של טייסי יונייטד שווה כ-10 מיליארד דולר והוא כולל שורה של שיפורים אחרים, כולל תשלום שעות נוספות, דמי חגים ותזמון טיסות. תוספות שכר מצטברות נעות בין 34.5% ל-40.2% על בסיס סוג המטוס, אותו מטיס הטייס.

ההסכם העקרוני יושלם רק לאחר שיאושר על ידי 16,000 טייסי החברה.

"הבטחנו לטייסים ברמה העולמית שלנו את החוזה המוביל בתעשייה שמגיע להם, ואנחנו שמחים שהגענו להסכם עם ALPA על כך", אמר מנכ"ל יונייטד, סקוט קירבי. "ההסכם לארבע שנים, לאחר שיאושרר, יספק העלאת שכר משמעותית ושיפור איכות חיים לטייסים שלנו". ואילו מטעם טייסי יונייטד איירליינס נמסר כי: ״היום, לאחר מו״מ של כ-5 שנים ו-1627 ימים לאחר התאריך בו ניתן היה לתקן את ההסכם הקודם, הושג הסכם עקרוני עם הנהלת יונייטד איירליינס״.

כפי שפורסם ביום שישי בפספורטניוז, יונייטד איירליינס (United airlines) הציגה בשבוע שעבר מושבים חדשים במחלקה הראשונה הכוללים עמדות טעינה אלחוטית בכל משענות היד. המושבים החדשים של United First® - כולל ריפודי עור, מסכי גב מושב בגודל 13 אינץ', שולחנות מגש בגודל 18 אינץ', קישוריות בלוטות', מסכי פרטיות וכרית בעיצוב ארגונומי.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסדלתא אייר ליינסALPAיוניטד איירליינססקוט קירבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: